اين يك حق طبيعي براي مدير يا رئيس يك سايت هستش كه در صورت احساس خطر هر كاري بكنه..
درست مثل يك رهبر كه براي بقا كشورش هر كاري ميتونه بكنه..
درست نيست ما گلايه بكنيم ..
پاك هم شد ايرادي نداره..ما نبايد بزاريم اين چراغي كه روشن مونده خاموش بشه...
والسلام..
از تنهايي عزيز بابت تاپيك بجاش سپاسگزارم..