نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    میفهمم چی میگی فدات:(زیاد خودتو اذیت نکن.ایشالا درست میشه... چشم عزیزم.منم محتاج دعام قربونت
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    الهی...ایشالا زودتر خوب شی...سرماخوردگی که رفع میشه ولی چیزای دیگه...نگران شدم مریم...اگه فکر میکنی میتونم کمکی کنم رو من حساب کن... من والا...میگذره.....
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آخی چرا ؟ چی شده گلم؟
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلاااااام مریم جونم خوبی؟ چقد خوشحال شدم وقتی دیدم نوشته seabirde دو دقیقه پیش:gol: 2 3 باره میام هیچکی نیست.غصه م میشه... چه خبرا خانومی؟
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    کسی نیییییییییییییست؟:razz::D:surprised:;):mad::biggrin::cool::(:redface::cry::):smile:
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام خدمت دوستای خوبم خوبین؟
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااااااام بله بله کسی هم که نیست... هی بابا :razz:
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    به روی چشم شبتون زیبا بای بای
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خواستیم رد گم کنیم طبیعی جلوه کنه:D فدات مریم جان خوشحال شدم بودی بوس بوس بای بای
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    کی؟چی؟ما؟:surprised:
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بوس موس شوخی کردم گلم.
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    به malina توجه شود:D
  13. malina

    چشم گلم بوس بوس بوس

    چشم گلم بوس بوس بوس
  14. malina

    آخه بزنم احتمالش زیاده که 2تا بخورم:biggrin: فدات مرسی ایشالا تو هم موفق باشی عژیژم

    آخه بزنم احتمالش زیاده که 2تا بخورم:biggrin: فدات مرسی ایشالا تو هم موفق باشی عژیژم
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اون فرش قرمزه رو زودی انداختم من!!!!!!:D
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اومدن.;)
  17. malina

    من واسه کنکور لیسانس هم 6 صبح بیدار نشدم.کلا واسه هیچ امتحانی یاد ندارم:redface: یه سری مقدمات...

    من واسه کنکور لیسانس هم 6 صبح بیدار نشدم.کلا واسه هیچ امتحانی یاد ندارم:redface: یه سری مقدمات داره.باید آماده شن.آماده شم...اووووووهههههه فکر کنم چنر روز دیگه
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آری ما مریما داریم پچ پچی حرف میزنیم:D
  19. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آخه من کوچیک بودم یه سری از کارتونا برام محوه...زیاد یادم نیست:redface:
بالا