نتایح جستجو

  1. malina

    حالا من که تو تالار لوتون دادم:redface:البته قبل از این پی ام:D برید به امید خدا موفق باشید

    حالا من که تو تالار لوتون دادم:redface:البته قبل از این پی ام:D برید به امید خدا موفق باشید
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آقا شهرام غیب تشریف دارن... افتخار بدین جناب:D
  3. malina

    خدا قوت! خسته نباشی جوون:D

    خدا قوت! خسته نباشی جوون:D
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    دلم که تنگ می شود ابر می شوم و می بارم بر روی شعر های اشک آلود ... شاید ترکیب اشک و کاغذ معجزه ای کند ! به خوش خیالی ام نخند ... . . . هر چه خدا بخواهد می شود ...!
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام آقا شهرام ببین میام کسی نیست:redface:
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :biggrin:حالا فعلا دارم آموزش میبینم پیش آقا شهرام.اگه دیدم استعداد ندارم چشم:D بای گلم
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    فدات شم شما خودت خوبی منم خوب میبینی... شبت بخیر عزیزکم بوووووووووووووس بای بای
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    من که یه راست سرمو میندازم پایین و میام همین تالار:D نمیدونم عزیزم حتما کاری پیش اومده
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    قربون اون شکست نفسیت برم.من مشتری خودتم. فدا مدات
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام دوست عزیز خوش اومدین
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آخه من که همیشه دیر میخوابم ولی امشب خیلی توهم زدماا خدایا توبه:D
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    رفتید؟ شبتون قشنگ بای بای
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اصلا شما فکر این چیزا رو نکنید.صفر درصده:Dشایدم منفی آره ستاره جون ما برا دوستان کلی مزایا داریم:redface:
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    توهمم چرا اینقد شدید شده امشب؟:biggrin:
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آشنا دارم ما یه گروهیم اگه مشتریمون شی کلی بهت تخفیف میدیم:D
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اوه خوراکم این وامای کلانه اصلا نگران نباش نیروهاتو استخدام کن که همین فردا باید شروع بکار کنن:D
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    باشه چشم.بین خودمون میمونه:smile:هدف ما رضایت مشتریست.وسلام.
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نگران اینش نباشید.پارتی واسه همین چیزا خوبه دیگه:D فرا صبح اول وقت بیاید هر مبلغی خواستید ببرید.اصلا نمیخواد برگردونید هاااا
  19. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آخی... تالار وام هم میده هااااا... با کمترین سود برا کاربرای فعال هم کلی مزایا داره ;)
بالا