نتایح جستجو

  1. malina

    یا خداااا الان که شبه.میگم مریم جون خوب شد معلم نشدیا وگرنه از اون سختگیرا میشدی:D ولی گذشته از...

    یا خداااا الان که شبه.میگم مریم جون خوب شد معلم نشدیا وگرنه از اون سختگیرا میشدی:D ولی گذشته از شوخی باید یه فکر اساسی کنم. شما چی؟
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نل کدوم بود؟
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مرسی 2 روزه تغییر دادم هیچکی نگفت مبارک.تو ذوق بچه زدن:D خب تو سن رشده دیگه...اول جوجه بود الان 4 5 سالشه. ای خدا رو شکر.شما چی؟
  4. malina

    قصدشو دارم.حالا تا ببینم کی به عمل برسه:smile:

    قصدشو دارم.حالا تا ببینم کی به عمل برسه:smile:
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلاااااام آقا بهنام ممنونم شما چطوری؟ خوب شد اومدینااا
  6. malina

    رسیدنت بخیر گلم هیچی والا میچرخم دور خودم خوج به حالت میری یونی...

    رسیدنت بخیر گلم هیچی والا میچرخم دور خودم خوج به حالت میری یونی...
  7. malina

    سلاااااااااام مریم جونم خوبی؟ من بیشتر فدات خیلی جات خالیه جه میکنی؟

    سلاااااااااام مریم جونم خوبی؟ من بیشتر فدات خیلی جات خالیه جه میکنی؟
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    hellooooooooooo یکی جواب بده تا سرمو نزدم تو دیوار:D
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    وقتی چشمانم را هم میگذارم خواب مرا نمیبرد تو را می آورد! از میان فرسنگ ها فاصله! :gol:
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    کسی نیست؟
  11. malina

    دیر اومدین دیگه...

    دیر اومدین دیگه...
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام آقا شهرام بای بای آقا شهرام
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    دوچرخه رو یادم رفت بگم... ولی رزمی دوست ندارم.بزن بزن....:surprised: ستاره جون با اجازت من برم خیلی خوشحال شدم بوس بوس بای بای
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مرسی والا والیبال بسکت پینگ پنگ بدمینتون هندبال وسطی بالابلندی اتل متل و ....:D شما چی؟
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آفرین.باید حسابی ورزیده بشیم. ای آره..چندتایی رو کار کردم
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    من که پیش خودم گفتم اینقد میایم باشگاه هیچ حرکتی از خودمون نشون نمیدیم.یه طنابی دویی دراز نشستی چیزی... حالا فعلا دارم گرم میکنم تا آخرش برم دمبل بزنم:biggrin:
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    کجایییییییییییییید؟
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    الهی سعی کن بیای گلم خوش باشی بای بای
بالا