نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خروس : قوقولی قوقو مرغ : قوقولی قوقو ؟ غد غد غد !!! خروس : پـــ نه پـــ بق بقو
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خدا به همرات....
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    باشه یه کم دیگه میمونم.بزارید:smile:
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    هیچی. برم.بی حوصله م ببخشید بای بای
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نمیدونستم
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    چندتا پست آخری بخون کلاسا که شروع بشه از این یکنواختی راحت میشید...
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام آقا حسین
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آره .آمارش خیلی بالاست... هیییی بابا چیزی نگیم بهتره.. ببخشید. چه خبرا؟چه میکنید؟
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    منم با شما موافقم... اینو بخونید... علی‌رضا م قاتل روح‌الله داداشی در زمان اجرای حکم حالت روحی نامتعادلی داشت. وی در زمان رفتن به روی چهارپایه دو بار پایش لغزید و با صدای بلند گریه می‌کرد. علی‌رضا م مدام اسامی ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسین (ع)، امام رضا (ع) را فریاد می‌‍زد و طلب بخشش می‌کرد...
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    یک مترسک خریده ام عطر همیشگی ات را به تنش زده ام در گوشه اتاقم ایستاده ... درست مثل توست ، فقط اینکه روزی هزار بار از رفتنش مرا نمی ترساند.
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مرسی آره پستتونو دیدم الان... الان یه مطلبی از اعدام قاتل داداشی خوندم .منم بد حالم گرفته شد نمیدونم درست و نادرست چیه...به نظرت باید اعدام میشد؟زیر 18 سال بود
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام محسن خان خوبین؟
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    هرگز فراموش نمی کنم سخنانی که از چشمان تو شنیدم می گویند چشمها هرگز دروغ نمی گویند اما من شیرین ترین دروغ ها را ... از چشمان تو شنیدم آن هنگام که می گفتند : دوستت دارم
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    از ..... می پرسن این شعر از کیه؟ "سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز" می گه نمی دونم یه راهنمایی بکنید... می گن اسم شاعر توی خود شعر هست. می گه: آهان فهمیدم، جواد نکونام! :biggrin:
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    از سندی هم خیلی خوشم میاد آقا بهنام من برم بلالم خوش گذشت موفق باشین اگه حرفی زدم شوخی بود.. شبتون بخیر بای بای
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خواهش میکنم... دیگه اینم یکی از ترانه های شاد بود دیگه...:smile:
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    http://www.4shared.com/audio/fC3oA_6Q/Sia_Narme_Narmaa___Bia2ArousiT.html آهنگ سیا نرمه نرمه:D
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    پس برم آپ کنم.
بالا