نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    آفرین آفرین :دی

    آفرین آفرین :دی
  2. pari khano0m

    چون خیــــــــــــــلی خسته ام.... حالا میگم می خوابم، ولی تا 1 طول میکشه از باشگا برم 2 ساعت...

    چون خیــــــــــــــلی خسته ام.... حالا میگم می خوابم، ولی تا 1 طول میکشه از باشگا برم 2 ساعت طول میکشه بخوابم مرسی سپید ژونی خودم..... آبجیت خوش خوااااابه :دی شب بخیر :gol:
  3. pari khano0m

    بگیر ازین زندگی راحتم کــــــن :cry: اشک تمساحه جدی نگیری بیریختک :razz:

    بگیر ازین زندگی راحتم کــــــن :cry: اشک تمساحه جدی نگیری بیریختک :razz:
  4. pari khano0m

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    صندلی بعدی مال کیه حمید؟؟ ایشالا دیگه نوبت ناصره؟!!!
  5. pari khano0m

    مرســــــــی مهدیــــه جـــــــــــــــــــــون :gol:

    مرســــــــی مهدیــــه جـــــــــــــــــــــون :gol:
  6. pari khano0m

    آره دیگه خـــــواهـــر..... آره خوبم. خسته... آخ جــــــون الان میرم می خوابم :دی

    آره دیگه خـــــواهـــر..... آره خوبم. خسته... آخ جــــــون الان میرم می خوابم :دی
  7. pari khano0m

    design2

    عالی بود مهسا جون مرسی آبجی
  8. pari khano0m

    نه دیگه اون تویی زشتو.... ندیدی کچله طرف!!!؟

    نه دیگه اون تویی زشتو.... ندیدی کچله طرف!!!؟
  9. pari khano0m

    جالبه اگه بخونید....

    آفرین آفرین آفرین..... ولی هردوشون میتونن کار دوم و بکنن ااااا......
  10. pari khano0m

    جالبه اگه بخونید....

    مرسی عزیزم عالــی بود :gol:
  11. pari khano0m

    سلام سپیده جونم خوبی؟ تو پیج علی بیریختک دیدیمت دلم برات تنگولید یهو

    سلام سپیده جونم خوبی؟ تو پیج علی بیریختک دیدیمت دلم برات تنگولید یهو
  12. pari khano0m

    سلام علی خسته نباشی روسوال پنجم فکر کن جواب ندی دیگه اخطار میگیری :دی

    سلام علی خسته نباشی روسوال پنجم فکر کن جواب ندی دیگه اخطار میگیری :دی
  13. pari khano0m

    این؟!! ـــــ » :razz: آره دیگه.... :razz:

    این؟!! ـــــ » :razz: آره دیگه.... :razz:
  14. pari khano0m

    صندلی داغ علی ( ...scream... )

    و این هم سری آخر سوالای این جانب..... به خاطر کامل و عالی جواب دادنت به سری قبلی سوالام (مخصوصا سوال 2) این سری و آسون می پرسم. 1. ز مثل...... 2. یه شعر مشهدی بخون 3. تا حالا چند تا اخطار گرفتی از حمید؟ 4. 3 تا از تجربه های مهمت تو زندگی و بگو 5. فک کن تو یه زندانی که دوتا در داره. یه در...
  15. pari khano0m

    نه بیریختچه این ــــــــ » :)

    نه بیریختچه این ــــــــ » :)
  16. pari khano0m

    نوجوونیم که اینه بیریختک :) :razz:

    نوجوونیم که اینه بیریختک :) :razz:
  17. pari khano0m

    تولد تکنو کرات

    تولدت مبارک دوست عزیز :gol: امیدوارم همیشه لبت خندون باشه
  18. pari khano0m

    چقد به عکس آواتارت میـــــاد :دی

    چقد به عکس آواتارت میـــــاد :دی
  19. pari khano0m

    ایشالا هرجا می خوای قبول میشی عزیز دل آبجی

    ایشالا هرجا می خوای قبول میشی عزیز دل آبجی
  20. pari khano0m

    خواهش می کنم عزیزم

    خواهش می کنم عزیزم
بالا