You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
خب؟! ... :razz:
بیاد ببینم چیکار می خواد بکنه :neutral:
-
سلام...
ممنون خوبم. شما چطوری؟
-
-
-
تو هم دوشنبه میری؟؟؟ :(
مامان اینا هم 2شنبه میرن مسافرت :((
خوبه، از بیکاری بهتره
دوس دارم بیکار نباشم ولی دیگه خیلی درگیر شدم خسته ام
-
سر کار و کلاس و... ببخشید یاسین من خیلی اعصابم بهم ریختست نمی فهمم چی میگم.
-
-
:دییییییییی
کی بریم ببینیمش مامانی؟! از فردا دانشگام شروع میشه، کلاس رانندگی و سر کارم میرم خیلی درگیرم.
اگه برنامه گذاشتین به منم بگین بیام :D
-
من که چیزی نمیدونم!!!!!! :w05:
-
کدوم تعطیلات دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟ :(
-
کاش زنداییم بیاد باهاش :دیییییی
-
گممنون نه ممنون دلبندم!!
خیلی درگیرم، از فردام شروع میشه دانشگاه :confused:
شما چه خبر؟ خوش می گذره؟
-
سلاااااااااااام مامانــــــــــــــی
دل دخیتم تنگولیده مامی جونم
خوبی فدات شــــــــــم؟؟؟؟
دایی اومد؟!!!!
-
سلالم بر داداش گممنون خوبی شما؟
-
-
:gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol:
-
-
دوس دارم بدونم کی بود.... !
-
-
آهان... باشه. پس جوابمو بده