دوباره سلام....
خسته نباشی کچل
اول بگم که خیلی پیچوندی سوالای سری قبلمو. من گفتم بیت بگو نه جمله. سوال نهمم جواب ندادی. باید یه سر برم پیج حمید......
خب... حالا شاید اگه این سری رو کامل جواب بدی بگذرم...
1. نظرت راجع به این جمله چیه؟ (عشق هرگز کافی نیست) و این جمله رو کی گفته؟
2. این بیتو کامل...