اره اینجاست که میگه :اگه بنده زیرک باشه دردنیا و بادید درست پیش بره میتونه دنیا رو بستری بکنه واسه رسیدن به بهشت اون دنیاش
اول کتاب روی این محور که دنیا فانی هست و اون دنیا باقی میچرخه...بعد بیان میکنه که خود دنیا بد نیست..باید راه خوب کارخوب رو شناخت و انجام داد تا بیشترین سود رو ازاون برد و...
خب همینجام یه خلوت داریم که...
یه جای دنج رو باید بسازیم ...اینطوریه که همه جابهشت میشه ازنظرما...
یه کتاب خوندم راجع به حب به دنیا..اولشم..میگفت دنیا دارالمتقینه...یعنی خود دنیا بدنیست چون میشه با عملکرد خوب دراون به بهشتهای زیادی رسید