هه..نه دیگه ناشکری کردین کلا ازدستتون برفت!!!هابعله!!!
خب پس بزنیدش شبکه مستند...یه مداد رنگی و یه برگه بردارین و شروع کنین بکشین...صدای اون مستندیه هم درذهنتون باشه..
کفتارهای گرسنه درنیمه های شب..آرام قدم میزنن تا طعمه خود را شکارکنند..چشمان کفتار درنیمه های شب..سوسوی خود را همچون نورچراغ...