نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    [IMG]

    [IMG]
  2. GAME_OVER

    :razz:

    :razz:
  3. GAME_OVER

    :razz:

    :razz:
  4. GAME_OVER

    :razz:

    :razz:
  5. GAME_OVER

    :razz:

    :razz:
  6. GAME_OVER

    ببین اگه یه بار دیگه درباره تیمم حرف بزنی میزنم به 6 قسمت مساوی تقسیمت میکنم .[IMG]

    ببین اگه یه بار دیگه درباره تیمم حرف بزنی میزنم به 6 قسمت مساوی تقسیمت میکنم .[IMG]
  7. GAME_OVER

    اوهوم ...با این مخ معیوبت از کجا فهمیدی؟:D

    اوهوم ...با این مخ معیوبت از کجا فهمیدی؟:D
  8. GAME_OVER

    سیلام بی ریخت ..خوبی؟

    سیلام بی ریخت ..خوبی؟
  9. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    خیلی دلم برا پرسپولیس تنگ شده ..برا همون پرسپولیسی که همه تیما از اقتدارش میلرزیدن ...آرزشون بود تو 20 دقیقه اول کارشون تموم نشه .. نمیخوام غر بزنم فقط کاش بازیکنا فقط یکم حال ما رو میفهمیدن..یکم حال امشب منو میفهمیدن ..
  10. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    خیلییییی باغیرته...نامه پولادی به هواداران/ اقای رویانیان مرا جریمه کنند ولی نماد تعصب و غیرت برگردد مهرداد پولادی در نامه‌ای درباره اتفاقات دیدار پرسپولیس و مس کرمان توضیحاتی داد. متن نامه مهرداد پولادی هافبک پرسپولیس به شرح زیر است: با سلام به ملت شریف ایران دلیل این که برای اولین...
  11. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    حضور 12بازیکن پرسپولیس در منزل ژوزه; جادوگر را برگردان!!/ ژوزه, کمی دست از لجبازیش کشید!! 21بازیکن پرسپولیس امروز به منزل مانوئل ژوزه رفتند و از وی خواستند شرایط بازگشت کریمی را فراهم کند. علی کریمی مدتی است که از سوی مانوئل ژوزه به دلیل اظهارنظرها و رفتارهایش کنار گذاشته شده است. در...
  12. GAME_OVER

    سلام به بابابزرگ کم پیدای خودم ..خوبی؟ [IMG]اِ وااا بابابزرگ گلو خوردی؟؟؟؟؟ الان حالت...

    سلام به بابابزرگ کم پیدای خودم ..خوبی؟ [IMG]اِ وااا بابابزرگ گلو خوردی؟؟؟؟؟ الان حالت خوبهههه؟[IMG] مرسی برا کیک واقعا قشنگ و خوشمزه بود ...منم همیشه بیادتم بابابزرگ ..[IMG]
  13. GAME_OVER

    بی ریـــــــــــخت.. دامبولهههههه

    بی ریـــــــــــخت.. دامبولهههههه
  14. GAME_OVER

    باشه وقتی بیل جهاد اقتصادی رو تو حلقت کردم میفهمی حرف کی خریدار نداره .[IMG]. خو دیگه من برم شب...

    باشه وقتی بیل جهاد اقتصادی رو تو حلقت کردم میفهمی حرف کی خریدار نداره .[IMG]. خو دیگه من برم شب بخیر زشت بیریخت کچل پیر مرد یو اف او...سلام به هم سیاره اییا برسون ...[IMG]
  15. GAME_OVER

    خو احترام بزار ...زووووووووووود ..[IMG] برو برام چایی بیار ..از این به بعد هر چییییییی من بگم...

    خو احترام بزار ...زووووووووووود ..[IMG] برو برام چایی بیار ..از این به بعد هر چییییییی من بگم ...فهمیدییی؟[IMG]
  16. GAME_OVER

    نه دیگه آذر امسال میشه 24 سالم ..الان تو 23م ..[IMG]

    نه دیگه آذر امسال میشه 24 سالم ..الان تو 23م ..[IMG]
  17. GAME_OVER

    منظورت 123 ساله ؟ :Dبلی بلی ..خو منم 23 .. دقیقش میشه 20 آذر 67 ..

    منظورت 123 ساله ؟ :Dبلی بلی ..خو منم 23 .. دقیقش میشه 20 آذر 67 ..
  18. GAME_OVER

    زشــــــــــت.. خو خودت اول بگو ...[IMG]

    زشــــــــــت.. خو خودت اول بگو ...[IMG]
  19. GAME_OVER

    چرا؟خودت خیجالت بکش..:razz:گفتم که 14 سال ..:D

    چرا؟خودت خیجالت بکش..:razz:گفتم که 14 سال ..:D
  20. GAME_OVER

    [IMG]

    [IMG]
بالا