نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    [img][img]

    [img][img]
  2. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    کدوم کانون؟
  3. GAME_OVER

    قراضه خودتی یو اف او ..:D من اگه برا دوران پارینه سنگی هم باشم افتخار میکنم که زمینیم نه...

    قراضه خودتی یو اف او ..:D من اگه برا دوران پارینه سنگی هم باشم افتخار میکنم که زمینیم نه فضایی...:D شهاب دیگه کیه خیجالت بکش اسم پسر غریبه رو تو پروف من میاری ..والا...:D برو بیریخت امیدوارم روز به روز زشت تر و کریه تر بشی ..:D
  4. GAME_OVER

    من فکر می کنم باید از اول روت کار کنم یه چیزایی رو بهت یاد بدم ..معنی بعضی کلماتو هنوز نمیدونی..:D

    من فکر می کنم باید از اول روت کار کنم یه چیزایی رو بهت یاد بدم ..معنی بعضی کلماتو هنوز نمیدونی..:D
  5. GAME_OVER

    ببین این یه جور پیش بینی هم هست ... پیش بینی نیم فصل دوم ..حالا ببین .. نُچ ..این خاطره سند...

    ببین این یه جور پیش بینی هم هست ... پیش بینی نیم فصل دوم ..حالا ببین .. نُچ ..این خاطره سند معتبریه برا بی ثواتی تو که فکر میکنی دایناسورا سال 52 وجود داشتن ..:D ببین منو ..سال 52 همچین خیلی وقت پیش نیستاااااااا بی ثوات...ای خدا هنوز دو تا جمع و تفریق ساده رو هم بلد نیست ..:D
  6. GAME_OVER

    اینا خاطراته ..خاطره که رویا نیست ..:D

    اینا خاطراته ..خاطره که رویا نیست ..:D
  7. GAME_OVER

    [img] [img]

    [img] [img]
  8. GAME_OVER

    [img]

    [img]
  9. GAME_OVER

    سلام محمد آقای گل.. مرسی لطف داری ..عید خودت هم مبارک ...:gol:

    سلام محمد آقای گل.. مرسی لطف داری ..عید خودت هم مبارک ...:gol:
  10. GAME_OVER

    خو من فعلا برم .. پولو بزار کنار ...فردا میام میبرم ....:D شب بخیر بی ریخت... از امشب خوب...

    خو من فعلا برم .. پولو بزار کنار ...فردا میام میبرم ....:D شب بخیر بی ریخت... از امشب خوب استفاده کن...خداوند بهترین شفادهنده س ..:D
  11. GAME_OVER

    فکر کنم خوابت میاد ..:D حق کپی رایتو بده ..زووووووود

    فکر کنم خوابت میاد ..:D حق کپی رایتو بده ..زووووووود
  12. GAME_OVER

    من که کاری ندارم با کسی ..چرا میگی تو هم چه کارا میکنی با آدم....[img]

    من که کاری ندارم با کسی ..چرا میگی تو هم چه کارا میکنی با آدم....[img]
  13. GAME_OVER

    هااا خوب شد یادم انداختی یکی دو تا سبد اسپند برا خودم دود کنم ..خیلی بدخواه مدخواه دارم چشم...

    هااا خوب شد یادم انداختی یکی دو تا سبد اسپند برا خودم دود کنم ..خیلی بدخواه مدخواه دارم چشم میزنن..[img]
  14. GAME_OVER

    نه من جایی نمیتونم برم ..باید هی خونه حبس بشم وگرنه اونام میان .. خودت برو ...[img]

    نه من جایی نمیتونم برم ..باید هی خونه حبس بشم وگرنه اونام میان .. خودت برو ...[img]
  15. GAME_OVER

    آره والا ..همه عین ویروس دنبالم افتادن ..هر جا میرم طرفدارام انگار تکثیر میشین ..[img]

    آره والا ..همه عین ویروس دنبالم افتادن ..هر جا میرم طرفدارام انگار تکثیر میشین ..[img]
  16. GAME_OVER

    واسه خودم نمیترسم نگران هوادارامم ..بعد من تلف میشن ..اونام دونه دونه خودکشی میکنن.[img]

    واسه خودم نمیترسم نگران هوادارامم ..بعد من تلف میشن ..اونام دونه دونه خودکشی میکنن.[img]
  17. GAME_OVER

    از سر شب یکی هی بهم میگه جوونمرگ بشی توم هی میگی بترکی [img]..من تا آخر هفته دوام نمیارم...

    از سر شب یکی هی بهم میگه جوونمرگ بشی توم هی میگی بترکی [img]..من تا آخر هفته دوام نمیارم ..میدونم...[img]
  18. GAME_OVER

    آره واقعا گاهی وقتا اینقد با هم التماس میکنن یه عکس باهام بندازن اصن سرگیجه میگیرم و توهم میزنم...

    آره واقعا گاهی وقتا اینقد با هم التماس میکنن یه عکس باهام بندازن اصن سرگیجه میگیرم و توهم میزنم ..[img] آخه آدم اینقد آویزون ..
بالا