نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    نه دیگه نمیشه..اونطوری خرجم زیاد میشه ..میدونی هر ای ام اس چقد آب میخوره ؟[img]

    نه دیگه نمیشه..اونطوری خرجم زیاد میشه ..میدونی هر ای ام اس چقد آب میخوره ؟[img]
  2. GAME_OVER

    آره تروخدا دعا کن یکم زیبایی و مهربونیم کم بشه ... دیگه خیلی اذیت میشم ..نمیزارن راحت باشم این...

    آره تروخدا دعا کن یکم زیبایی و مهربونیم کم بشه ... دیگه خیلی اذیت میشم ..نمیزارن راحت باشم این طرفدارا..[img]
  3. GAME_OVER

    آها ..خو آموخته هامو اس ام اسی بهش میگم ..اونطوری بیشتر نتیجه میده ..[img]

    آها ..خو آموخته هامو اس ام اسی بهش میگم ..اونطوری بیشتر نتیجه میده ..[img]
  4. GAME_OVER

    عید خودت هم مبارک زشت .. میگن تو این شب عزیز هر چی از خدا بخوای بهت میده ..درمورد توم شایدم جواب...

    عید خودت هم مبارک زشت .. میگن تو این شب عزیز هر چی از خدا بخوای بهت میده ..درمورد توم شایدم جواب بده هااا...شفا و اینا ...[img]
  5. GAME_OVER

    خو باشه ..من همون بار اول یاد گرفتم همه که مث خودت نیستن ..:D

    خو باشه ..من همون بار اول یاد گرفتم همه که مث خودت نیستن ..:D
  6. GAME_OVER

    شونصد بار دیگه لینک این تاپیکتو بزار ..خوب؟:d

    شونصد بار دیگه لینک این تاپیکتو بزار ..خوب؟:d
  7. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    چقد باحالهههههههه
  8. GAME_OVER

    سلام .. مرسی بابت درخواست دوستی .. موفق باشی..

    سلام .. مرسی بابت درخواست دوستی .. موفق باشی..
  9. GAME_OVER

    :gol: ..

    :gol: ..
  10. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    عشق من پرسپولیســـه سرور هر چی آبکیه ... PERSPOLIS
  11. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    افشین قطبی در آستانه کسب اولین عنوان قهرمانی در فوتبال ژاپن تیم فوتبال شیمیزو اس‌پالس فردا در فینال جی‌لیگ کاپ به مصاف کاشیماآنتلرز خواهد رفت. تیم فوتبال شیمیزو اس‌پالس که هدایت آن برعهده افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران است در ورزشگاه ملی شهر توکیو به مصاف کاشیما آنتلرز خواهد...
  12. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    تا تیم میاد اوج بگیره لیگ تعطیل میشه و باید از صفر شروع کنن ..:razz:
  13. GAME_OVER

    بیریخت زشت ..

    بیریخت زشت ..
  14. GAME_OVER

    سیلااام ..[img]

    سیلااام ..[img]
  15. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    پیوند استقلال که تبریک نداره دیگه ..تکراری شده .. ما هر ماه کاری میکنیم استقلال بازم تجدید فراش کنه ..:biggrin:
  16. GAME_OVER

    آخه گفتی "ااااهه از این تاپیکای پرسپولیسی زدن تو پروفت" خو قاط زدی دیگه ..:D پروف زشت و کریه...

    آخه گفتی "ااااهه از این تاپیکای پرسپولیسی زدن تو پروفت" خو قاط زدی دیگه ..:D پروف زشت و کریه خودت رو دیدی فکر کردی پروف زیبا و پرمحتوای منه ..:D
  17. GAME_OVER

    اسم پرسپولیسو دیدی حساس شدی ..عقل و هوش از سرت پرید ..:D

    اسم پرسپولیسو دیدی حساس شدی ..عقل و هوش از سرت پرید ..:D
  18. GAME_OVER

    میگم تاپیک نبود یه ویدئو بود ..از سایت ورزش 3 .. خو حالا که چی؟

    میگم تاپیک نبود یه ویدئو بود ..از سایت ورزش 3 .. خو حالا که چی؟
  19. GAME_OVER

    منظورت چیه؟ کدوم تاپیک اون یه ویدئوه ..:razz: به پرسپولیس هم ربطی نداره ..

    منظورت چیه؟ کدوم تاپیک اون یه ویدئوه ..:razz: به پرسپولیس هم ربطی نداره ..
  20. GAME_OVER

    به به سلام به محمد آقای گل.. خوبی دااش ؟ مرسی دارم میدانلودمش ..[IMG]

    به به سلام به محمد آقای گل.. خوبی دااش ؟ مرسی دارم میدانلودمش ..[IMG]
بالا