نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    [IMG]

    [IMG]
  2. GAME_OVER

    آها پارتی بازی..آره؟ [IMG] خیجالت نمیکشی

    آها پارتی بازی..آره؟ [IMG] خیجالت نمیکشی
  3. GAME_OVER

    اونوقت با من طرفیا ...[IMG] خو بزار حذف کن تاپیکاتو ..بهتر کمتر حرف میزنی گوش ما هم اذیت نمیشه ..:D

    اونوقت با من طرفیا ...[IMG] خو بزار حذف کن تاپیکاتو ..بهتر کمتر حرف میزنی گوش ما هم اذیت نمیشه ..:D
  4. GAME_OVER

    خو حق دارن من اگه بودماا پستاتو هم با تایید میزاشتم ..:D توم که از رو نمیری هی تاپیک میزنی..:D

    خو حق دارن من اگه بودماا پستاتو هم با تایید میزاشتم ..:D توم که از رو نمیری هی تاپیک میزنی..:D
  5. GAME_OVER

    سیلام ..[IMG] چطوری؟ مبینم که مخملتو حذف کردن و از ناراحتی روزه سکوت گرفتی ..:D

    سیلام ..[IMG] چطوری؟ مبینم که مخملتو حذف کردن و از ناراحتی روزه سکوت گرفتی ..:D
  6. GAME_OVER

    باز این دندون مصنوعیاتو نشون دادی بیریخت...:razz:

    باز این دندون مصنوعیاتو نشون دادی بیریخت...:razz:
  7. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    هر کی آبی بپوشه قرمز 6تاییش میکنه ..:cool:
  8. GAME_OVER

    چه جالب .. اتفاقا پریروز کوه بودم اگه اون موقع میدونستم همه گلای سر راهمو میخوردم...[IMG]

    چه جالب .. اتفاقا پریروز کوه بودم اگه اون موقع میدونستم همه گلای سر راهمو میخوردم...[IMG]
  9. GAME_OVER

    مرسی داداشی.. بازم بیا .. روزت بخیر و شادی ..

    مرسی داداشی.. بازم بیا .. روزت بخیر و شادی ..
  10. GAME_OVER

    بابابزرگ یادم نمیاد گل خورده باشم ..[IMG] فقط یه جور مربا خوردم که میگن مربای گُله .. بابابزرگ...

    بابابزرگ یادم نمیاد گل خورده باشم ..[IMG] فقط یه جور مربا خوردم که میگن مربای گُله .. بابابزرگ گل خور...[IMG]
  11. GAME_OVER

    آره نمیشه ان شالله یه وقت دیگه ..

    آره نمیشه ان شالله یه وقت دیگه ..
  12. GAME_OVER

    آره ورژنش خیلی پایینه بالا نمیاد ..باید نسخه جدیدشو دانلود کنم ..

    آره ورژنش خیلی پایینه بالا نمیاد ..باید نسخه جدیدشو دانلود کنم ..
  13. GAME_OVER

    اگه چیزی هست که بشه دانلود کرد یا از اینترنت پیدا کرد میتونم کمکت کنم ...

    اگه چیزی هست که بشه دانلود کرد یا از اینترنت پیدا کرد میتونم کمکت کنم ...
  14. GAME_OVER

    داداشی اینی که گتی الان یعنی چی ؟؟:D والا من که رشته م کامپیوتره داداشی ..[IMG] فقط یه جزوه عملی...

    داداشی اینی که گتی الان یعنی چی ؟؟:D والا من که رشته م کامپیوتره داداشی ..[IMG] فقط یه جزوه عملی داشتم الکترونیک اونم دوره کاردانی ..
  15. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    رویانیان خبر داد: موافقت مانوئل برای بازگشت علی کریمی/ مذاکره با سه خارجی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه مانوئل ژوزه در خصوص پذیرش و بازگشت علی کریمی اعلام آمادگی کرده است، گفت: سه گزینه داخی و خارجی را برای ترمیم خط میانی تیم در نیم فصل در نظر گرفته‌ایم که در صورت فراهم شدن شرایط به...
  16. GAME_OVER

    سخت گیر نباش دیگه ..[IMG] آها پس دبیرستانین ..:D خو باشه منم میشم کمک معلم ..[IMG]

    سخت گیر نباش دیگه ..[IMG] آها پس دبیرستانین ..:D خو باشه منم میشم کمک معلم ..[IMG]
  17. GAME_OVER

    چه کلاسی برداشتی؟ خو باهاشون مهربون باشیااا ..سخت نگیری .. برگه هاشونم بده من تصحیح کنم به...

    چه کلاسی برداشتی؟ خو باهاشون مهربون باشیااا ..سخت نگیری .. برگه هاشونم بده من تصحیح کنم به همشون 20 بدم ..:D
  18. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    چقد بی ادبه این آقای کی روش .. یادش نیست تیم خودش با خوش شانسی و کمک داور تا حالا نتیجه گرفته و دوزار بازی کردن بلد نیست ..
  19. GAME_OVER

    خو منم اینطوری فکر میکنم ...راس میگی عین خودت احساساتی بود ..:D دیگه چه میکنی آقا معلم ؟ کارت...

    خو منم اینطوری فکر میکنم ...راس میگی عین خودت احساساتی بود ..:D دیگه چه میکنی آقا معلم ؟ کارت خوبه؟ راضی هستی؟[IMG]
  20. GAME_OVER

    سلامتی خبری نیست .. آواتار نو مبارک ..چه عجب بعد 2 سال آواتار چینیتو عوض کردی..:D

    سلامتی خبری نیست .. آواتار نو مبارک ..چه عجب بعد 2 سال آواتار چینیتو عوض کردی..:D
بالا