You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سلام خوب هستین؟ فکر کنم خیلی وقته باشگاه نیومدین تبریک عید فطر رو بهتون گفتم
-
وایییییی چه احساس صادفانه ای
-
من میبینم میام اینجا اصلا صفا نداره بگو صفایی دو روزه نیومده
کجایی عسیسم دلم تنگولیده
-
سلام ابجی خوف خودم امدددددم بووووووسسسسس
نتایج چی شد؟کی بهم شام میدی
-
-
قدمتون روی چشم اجی خوف بخوابی بوسسسسسسسسس منم دوست دارم
-
شب بخیر داداشی خوف بخوابی
-
عامل نفوذی منو میشناسی ای بابا
مهناز باهم میریم شریعتی بعد هرکدوم از یه طرف میریم تا پیداش کنیم
-
از عامل نفوذیمون در انجا خیلی وقت پیش فهمیدیم تو ذهنم موند منم فقط شریعتی رو بلدم:دی
-
ولی من هنوز توکف یکیشونم مغازه داشت تویه بازی که اسمش سبز داشت هی یادش بخیر
-
چقدر با خیابون شریعتی فاصله داره؟
-
چقدر با خیابون شریعتی فاصله داره؟
-
بلی بلی ابجی راست میگه
داداشی گل خودم کجاستتتتتت
-
ادرس داداشتو دیگه محمدبود دیگه
ابجی اون موقع من تازه میرفتم دوم دبیرستان جوان بودیم و جاهل ولی خدایش خیلی خوش گذشت
-
یه سوال داداشی و ابجی چند سالتونه؟
-
یوهووووووو من پایم ادرس بده بریم
اونزور که نذاشتی بیام دم بانک پولارو بزنم
-
وااای مشهد تنها سافرت مجردی من انجا بود یادش بخیر شهرو به گندکشیدیم چشم میام
چی شده داداشی؟
-
-
من تا حالا برف ندیدم گریههههههه
-
دقیقا دزفوله دانشگاش عالیه
من بین شما موندم حرف کیو باورکنم