منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
بابا واسم از این شتلاتا میخری؟
وااای نسترن اخه من دیدمشون گفتم بقیه بچه ها رو شریک کنم که اگه خریدن ما رو بی نصیب نذارن:دی
parastoo kh
ارسال #16
Sep 7, 2011
تالار:
تالار عکس
بابا واسم از این شتلاتا میخری؟
یه روز یکی بهم گل داد مامان مجبورش کرد بیاد خواستگاریم هنوز طلاق نگرفتیم تازه یه دخترم دارم
parastoo kh
ارسال #15
Sep 7, 2011
تالار:
تالار عکس
یهنی غذا نداری الهی منم یه ساعت دیگه میرم خونه خواهرم تا فردا نمیام
یهنی غذا نداری الهی منم یه ساعت دیگه میرم خونه خواهرم تا فردا نمیام
parastoo kh
ارسال پروفایل
Sep 7, 2011
بابا واسم از این شتلاتا میخری؟
ما نیز همینطور اگه خریدم یه گاز ازشون بهت میدم ولی فقط یه گاز ها
parastoo kh
ارسال #12
Sep 7, 2011
تالار:
تالار عکس
بابا واسم از این شتلاتا میخری؟
بابا واسم از این شتلاتا میخری؟
parastoo kh
ارسال پروفایل
Sep 7, 2011
بابا واسم از این شتلاتا میخری؟
بله راست میگی من که شوهرمم ولم کرد رفت دیگه مطلقه شدم تو کار سراغ داری؟
parastoo kh
ارسال #10
Sep 7, 2011
تالار:
تالار عکس
ابجی امدم جات خالی بود
ابجی امدم جات خالی بود
parastoo kh
ارسال پروفایل
Sep 7, 2011
بابا واسم از این شتلاتا میخری؟
ابجی من عاشق شکلاتم ناجور شکلات خور هستم اره این امیر کجاست همش بابا به اون پول میده گریههههه
parastoo kh
ارسال #7
Sep 7, 2011
تالار:
تالار عکس
بابا واسم از این شتلاتا میخری؟
بلی دیوانه کننده هستند
parastoo kh
ارسال #6
Sep 7, 2011
تالار:
تالار عکس
اخه شروع کلاسای ما رو زدن 26شهریور مامان اواسط مهر شاید بیاد ابجی هستی من برم ناهار بخورم مامان...
اخه شروع کلاسای ما رو زدن 26شهریور مامان اواسط مهر شاید بیاد ابجی هستی من برم ناهار بخورم مامان صدام میزنه
parastoo kh
ارسال پروفایل
Sep 7, 2011
بابا واسم از این شتلاتا میخری؟
نمیدونم منم منتظرشم بیاد که بهش بگم منم میخواممممممم
parastoo kh
ارسال #3
Sep 7, 2011
تالار:
تالار عکس
ابجی شما کجا میخوای بری مسافرت اهواز نمیای اصفهان چی؟
ابجی شما کجا میخوای بری مسافرت اهواز نمیای اصفهان چی؟
parastoo kh
ارسال پروفایل
Sep 7, 2011
مشهد شاید مامانم بیاد من بخاطر دانشگاه نمیتونم بیام حالا که من ترم اخرم همه برنامه مسافرت ریختن...
مشهد شاید مامانم بیاد من بخاطر دانشگاه نمیتونم بیام حالا که من ترم اخرم همه برنامه مسافرت ریختن الهی منم شنبه میرم اصفهان بابا واسم از این شتلاتا میخری؟
parastoo kh
ارسال پروفایل
Sep 7, 2011
بابا واسم از این شتلاتا میخری؟
میز شام شکلاتی صندوقچه شکلاتی کفش شکلاتی قصر شکلاتی
parastoo kh
موضوع
Sep 7, 2011
پاسخ ها: 20
تالار:
تالار عکس
الهی خدا بگم چیکارشون نکنه ابجی منو اذیت میکنن من مطمئنم قبول میشی چون سر خودم رفتی:دی
الهی خدا بگم چیکارشون نکنه ابجی منو اذیت میکنن من مطمئنم قبول میشی چون سر خودم رفتی:دی
parastoo kh
ارسال پروفایل
Sep 7, 2011
اخه تو کجایی من هر روز میام سر میزنم همش میترسم وقتی بیای که من رفتم مسافرت
اخه تو کجایی من هر روز میام سر میزنم همش میترسم وقتی بیای که من رفتم مسافرت
parastoo kh
ارسال پروفایل
Sep 7, 2011
سلام ابجی خوفی؟نتایج چی شد؟
سلام ابجی خوفی؟نتایج چی شد؟
parastoo kh
ارسال پروفایل
Sep 7, 2011
به نظر شما این کارش کجا گیره ؟؟؟؟؟
بامزه بود
parastoo kh
ارسال #4
Sep 7, 2011
تالار:
تالار عکس
[IMG]
[IMG]
parastoo kh
ارسال پروفایل
Sep 7, 2011
به به ببین کی اینجاست دخمل یکی یه دونه مامانی سلام عسیسم خوفی؟
به به ببین کی اینجاست دخمل یکی یه دونه مامانی سلام عسیسم خوفی؟
parastoo kh
ارسال پروفایل
Sep 7, 2011
قبلی
1
2
3
4
5
6
...
برو به صفحه ی
برو
10
بعدی
اول
قبلی
4 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا