خانواده ام فکر میکنن من ایراد الکی از کسی میگیرم ..
الان سخت ترین کار دنیا ازدواج کردن شده برام ..:razz:
به این که فکر میکنم یا باید این ادمو یه عمر تحممل کنم ...یا باید سعی کنم اونطوری که بهتره بشه نمیگم من درس میگم باید عین اون چیزی که من میگم بشه اونطوری که خوبه ..تازه اگه طرف کله شق نباشه...