وحشت از عشق که نه ، ترسم از فاصله هاست
وحشت از غصه که نه ، ترسم از خاتمه هاست ترس بیهوده ندارم ، صحبت از خاطره هاست صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست کوله باری پر از هیچ ، که بر شانه ماست گله از دست کسی نیست ، مقصر دل دیوانه ماست . . .
تو هم با من نبودیمثل من با منو حتی مثل تن با منتو هم با من نبودیآن که می پنداشتم بايد هوا باشدو يا حتی گمان می کردم اين توباید از خيل خبرچينان جدا باشدتو هم با من نبودی
سلام
منکه با همهی این 107 تا حرف نمیزنم..بخوامم نمیشه!
فقط با چند نفر صمیمی هستم...
بله میدونم جزدوستانم هستین...و خوشحالم که یاد دوستتون کردین....ممنون ازت
خوبین حالا؟