نتایح جستجو

  1. سلام اقا جواد کم پیدایی... امیدوارم هرجا هستی خوبو خوش باشی یا حق;)

    سلام اقا جواد کم پیدایی... امیدوارم هرجا هستی خوبو خوش باشی یا حق;)
  2. اجییییییییییییییییییییییییییییی خیلی دوست داااااااااااااااااارمممممممممممممممم;)

    اجییییییییییییییییییییییییییییی خیلی دوست داااااااااااااااااارمممممممممممممممم;)
  3. سلام بابت شوخی های اون ر.زم معدرت میخام....فقط شوخی بود

    سلام بابت شوخی های اون ر.زم معدرت میخام....فقط شوخی بود
  4. تو هم اخرشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...

    تو هم اخرشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دادااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشییییییییییییی;)
  5. تا همیشهههههههههههههههههههههههه ااااااااااااااااااااااااااااااخرشیییییییییییییییییییییییییی...

    تا همیشهههههههههههههههههههههههه ااااااااااااااااااااااااااااااخرشیییییییییییییییییییییییییی داداشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی;)
  6. خدا بخواد داره حل میشه.. ولی من اصلا عیدی درس نخوندم....فکرشو میکنم میخام دیوونه شم!

    خدا بخواد داره حل میشه.. ولی من اصلا عیدی درس نخوندم....فکرشو میکنم میخام دیوونه شم!
  7. سلام داداش.. ایشالا حل میشه..غمت نباشه

    سلام داداش.. ایشالا حل میشه..غمت نباشه
  8. دل نامه یا نامه دل

    وحشت از عشق که نه ، ترسم از فاصله هاست وحشت از غصه که نه ، ترسم از خاتمه هاست ترس بیهوده ندارم ، صحبت از خاطره هاست صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست کوله باری پر از هیچ ، که بر شانه ماست گله از دست کسی نیست ، مقصر دل دیوانه ماست . . .
  9. مشاعرۀ سنّتی

    دور دنیا در هشتاد روز چرخیدن اعجاب انگیز نیست وقتی مــن روزی صد بار عاشقانه دور دنیا می چرخم ...! دور دنیای خودم دور آغوش تــو دور مردی که دوستش دارم
  10. مشاعرۀ سنّتی

    تو هم با من نبودیمثل من با منو حتی مثل تن با منتو هم با من نبودیآن که می پنداشتم بايد هوا باشدو يا حتی گمان می کردم اين توباید از خيل خبرچينان جدا باشدتو هم با من نبودی
  11. مشاعرۀ سنّتی

    دارند پیله های ذلم درد میکشند باید دوباره زاده شوند عاری از گناه
  12. تمام مزرعه را مترسک ها خوردند... بیچاره کلاغها زیر بار تهمت سیاه شدند!

    تمام مزرعه را مترسک ها خوردند... بیچاره کلاغها زیر بار تهمت سیاه شدند!
  13. سلام منکه با همهی این 107 تا حرف نمیزنم..بخوامم نمیشه! فقط با چند نفر صمیمی هستم... بله میدونم...

    سلام منکه با همهی این 107 تا حرف نمیزنم..بخوامم نمیشه! فقط با چند نفر صمیمی هستم... بله میدونم جزدوستانم هستین...و خوشحالم که یاد دوستتون کردین....ممنون ازت خوبین حالا؟
  14. سلام ممنون از عکستون..

    سلام ممنون از عکستون..
  15. مشاعرۀ سنّتی

    دانی گه چرا زمیوه ها سیب نکوست نیمش رخ عاشق است و نیمش رخ دوست ان زردی کز ان میبینی زردی رخ عاشق است و سرخی رخ دوست
  16. مشاعرۀ سنّتی

    دست از طلب ندارم تا کام من براید یا تن رسد به جانان یا جان ز تن براید
  17. مشاعرۀ سنّتی

    تا که زا جانب معشوق نباشد کششی کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد
  18. بهترین شعری رو که دوست داری چیه؟

    یه روز چشاتو وا کنی میبینی من تموم شدم میبینی جام چه خالیه یا رفته ام پی خودم
  19. بهترین شعری رو که دوست داری چیه؟

    هرگز گمان مبر که زخیال تو غافلم گر مانده ام خموش خدا داند و دلـــــــــــــــــــــــــــم
بالا