نتایح جستجو

  1. [IMG]

    [IMG]
  2. بچه ها موز با حیا دیدین؟

    حیاش منو کشتههههههههههههههههههههههههههه:D
  3. غم من تمومی نداره...!!!

    زیبا بود...
  4. داداشی فعلا بای مواطب خودت باشی هااااااااا

    داداشی فعلا بای مواطب خودت باشی هااااااااا
  5. بای عزیزم موفق باشی

    بای عزیزم موفق باشی
  6. رفتی داداش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:(

    رفتی داداش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:(
  7. داداش قهری با مااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

    داداش قهری با مااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  8. نخند مسواک گرون میشه!!!!!!

    چه دندوناااااااااااااااااااااااااااایی....................
  9. سلام داداشی. خوبی؟؟

    سلام داداشی. خوبی؟؟
  10. شروع مسابقه ی بهترین آواتار مرد(دور دوم)

    بچه ها رای گیری تموم شده؟
  11. ممنون واسه درخواستتون..

    ممنون واسه درخواستتون..
  12. ممنون داداشی.. تو خوبی>؟؟ شرمنده دستم بند بود نشد جوابتو بدم...خیلی خیلی ببخشید!

    ممنون داداشی.. تو خوبی>؟؟ شرمنده دستم بند بود نشد جوابتو بدم...خیلی خیلی ببخشید!
  13. سلام...

    سلام...
  14. سلام داداش نه واسه چی؟

    سلام داداش نه واسه چی؟
  15. خب اره یکم هستی..

    خب اره یکم هستی..
  16. خواهش اوتارت قشنگه خب.. مث خودت شیطونه قیافش..

    خواهش اوتارت قشنگه خب.. مث خودت شیطونه قیافش..
  17. مسابقه ی بهترین آواتار خاووونم(سری دوم)

    اصلا رای دادن هاتون عادلانه نیست...رو حساب دوستی رای میدین هاااااااااا
  18. من اول اسم تو رو ندیدم..چون اخرین نفر بود...شانس اووردی...تا اسم امیر حسنو دیدم..میخاستم به اون...

    من اول اسم تو رو ندیدم..چون اخرین نفر بود...شانس اووردی...تا اسم امیر حسنو دیدم..میخاستم به اون بدم...دوباره تا اخر یه نگاهی انداختم دیدم..اسم داداشیمم هست!!...بتو دادم ولی اینکار خوبی نیست که اسم رای دهنده ها مشخصه!!اینجوری من جلوی دوستام خجالت میکشم..
  19. ما که رایمونو دادیییییییییییییییییییییییم.. برنده نشی میکشمت...........

    ما که رایمونو دادیییییییییییییییییییییییم.. برنده نشی میکشمت...........
  20. سلام... رفتی کاندید شدی؟؟ حالا من به کی رای بدم؟؟

    سلام... رفتی کاندید شدی؟؟ حالا من به کی رای بدم؟؟
بالا