یکی از مواردی که خیلی برام جالب بود این مشکل بود: دشمن جایی آن بیرون است
نمی خوام بحث سیاسی کنم و بگم دولت همش می گه مرگ بر امریکا و ... نه هر کدوم از مردم ایران با این مشکل رو به رو هستن ، به بیان ساده هممون سعی می کنم اشتباهاتمون رو گردن یکی دیگه بندازیم حالا اینو توی زندگی شخصی، کارخونه ،...