فاطمه جان یه تاپیک رو آقا آرش زحمت کشیدن به همین منظور ایجاد کردن ، " هز روز یک آیه ارزشمند از قرآن " لینکش توی امضام هست ، فکر کنم همونه که مورد نظر شماست :gol:
من هر دفعه می خوام بیام اینجا گزارش بدم می گم نگم می شه ریا !
راجع به اون موردی که گفتی درباره غیبت به نظرم بازم گناه داره چون نظر...