نتایح جستجو

  1. محمدیان

    خدا حافظ التماس دعا

    خدا حافظ التماس دعا
  2. محمدیان

    زورکی که نمی شه براش زن گرفت ! قراره خودش دعوتمون کنه عروسی!

    زورکی که نمی شه براش زن گرفت ! قراره خودش دعوتمون کنه عروسی!
  3. محمدیان

    در خواستتون رو دیدم ، باید لینک ژورنال رو بذارید ، مقاله هایی که خریدنی هست یا پسورد می خواد رو...

    در خواستتون رو دیدم ، باید لینک ژورنال رو بذارید ، مقاله هایی که خریدنی هست یا پسورد می خواد رو زحمت می کشن براتون دانلود می کنن
  4. محمدیان

    داداش من برم که امروز زیاد توی سایت بودم با اجازه تون! صبا چان با اجازه برم و گرنه از موسسه...

    داداش من برم که امروز زیاد توی سایت بودم با اجازه تون! صبا چان با اجازه برم و گرنه از موسسه ترک اعتیاد دعوام می کنن ! :biggrin: ممنون بابت دعوتت ...
  5. محمدیان

    از دست این صبا چرا انقدر داداش منو اذیت می کنی! ( شکلک خنده ) داداش عجب سایتیه اینجا ! سه...

    از دست این صبا چرا انقدر داداش منو اذیت می کنی! ( شکلک خنده ) داداش عجب سایتیه اینجا ! سه مقاله ای که می خواستم رو برام گیر آوردن الان خیلی خوشحالم !!
  6. محمدیان

    سلام داداش خوب هستید؟ چرا تو ترکم ! ولی به چند تا مقاله برای سه شنبه خیلی احتیاج دارم اومدم...

    سلام داداش خوب هستید؟ چرا تو ترکم ! ولی به چند تا مقاله برای سه شنبه خیلی احتیاج دارم اومدم ببینم اینجا کسی می تونه برام گیر بیاره! الانم منتظرم ! دارم کار علمی می کنم :)
  7. محمدیان

    متشکرم عکسهای بسیار زیباییه ، خیلی زحمت کشیدید ممنون :gol:

    متشکرم عکسهای بسیار زیباییه ، خیلی زحمت کشیدید ممنون :gol:
  8. محمدیان

    هر روز يك آيه ي ارزشمند از قرآن

    و لقد خلقنا الانسان و نعلم ما توسوس به نفسه و نحن اقرب الیه من حبل الورید (16- سوره ق) ما انسان را آفریدیم و وسوسه‏هاى نفس او را مى‏دانیم، و ما به او از رگ قلبش نزدیكتریم!
  9. محمدیان

    هر روز يك آيه ي ارزشمند از قرآن

    ستارالعیوب بودن خداوند: عَالِمُ الْغَیْبِ فَلَا یُظْهِرُ عَلَى غَیْبِهِ أَحَدًا (26 - الجن) داناى غیب اوست و هیچ كس را بر اسرار غیبش آگاه نمى‏سازد
  10. محمدیان

    هر روز يك آيه ي ارزشمند از قرآن

    وَلَقَدْ ذَرَأْنَا لِجَهَنَّمَ كَثِیرًا مِّنَ الْجِنِّ وَالإِنسِ لَهُمْ قُلُوبٌ لاَّ یَفْقَهُونَ بِهَا وَلَهُمْ أَعْیُنٌ لاَّ یُبْصِرُونَ بِهَا وَلَهُمْ آذَانٌ لاَّ یَسْمَعُونَ بِهَا أُوْلَئِكَ كَالأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُوْلَئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ و در حقیقت بسیارى از جنیان و آدمیان را...
  11. محمدیان

    هر روز يك آيه ي ارزشمند از قرآن

    و نُنَزِّلُ مِنَ القُرءَانِ مَا هُوَ شِفَآءٌ وَ رَحمَةٌ لِلمُومِنِینَ وَ لَا یَزیدُ الظَّالِمِینَ اِلَّا خَسَاراً و ما آنچه را برای مومنان مایه درمان شدن و رحمت است از قرآن نازل می کنیم، و[لی] ستمگران را جز زیان نمی افزاید. اسراء : ۸۲
  12. محمدیان

    سلام خواهش می کنم ، بابت عکس ممنون ، ترکیب رنگی عکس شما هم آرامش خاصی رو القا می کنه متشکرم

    سلام خواهش می کنم ، بابت عکس ممنون ، ترکیب رنگی عکس شما هم آرامش خاصی رو القا می کنه متشکرم
  13. محمدیان

    رهروانه راه شهدا(شهیدیان)

    فاطمه جان یه تاپیک رو آقا آرش زحمت کشیدن به همین منظور ایجاد کردن ، " هز روز یک آیه ارزشمند از قرآن " لینکش توی امضام هست ، فکر کنم همونه که مورد نظر شماست :gol: من هر دفعه می خوام بیام اینجا گزارش بدم می گم نگم می شه ریا ! راجع به اون موردی که گفتی درباره غیبت به نظرم بازم گناه داره چون نظر...
  14. محمدیان

    | دلنوشته ها | شهدا! شرمنده ایم!

    سلام خوش به حالتون چه حالو هوایی داره این تاپیک ... همیشه می ترسم از خدا شهادت رو بخوام ، گرچه آرزومه ولی فکر می کنم لیاقت ندارم ، الان حس می کنم آدمهای خوب توی این تاپیک دور هم جمع شدن تو رو خدا برای این دوست رو سیاهتون هم دعا کنید :gol:
  15. محمدیان

    التماس دعا خدانگهدار

    التماس دعا خدانگهدار
  16. محمدیان

    دور از جون ، عیب نداره دعوا کنید اینجوری ضمانت اجرایی داره ، چشم من برم که از الان شروع کرده باشم :)

    دور از جون ، عیب نداره دعوا کنید اینجوری ضمانت اجرایی داره ، چشم من برم که از الان شروع کرده باشم :)
  17. محمدیان

    باشه ولی خودم تا حالا خیلی این تصمیم رو گرفتم اگه می شه شما چک کنید و دعوام کنید :)

    باشه ولی خودم تا حالا خیلی این تصمیم رو گرفتم اگه می شه شما چک کنید و دعوام کنید :)
  18. محمدیان

    داداش یه برنامه هم برای من بذار اوضاعم خیلی خرابه ، دودمانم داره بر باد می ره!!!

    داداش یه برنامه هم برای من بذار اوضاعم خیلی خرابه ، دودمانم داره بر باد می ره!!!
  19. محمدیان

    داداش یه برنامه هم برای من بذار اوضاعم خیلی خرابه ، دودمانم داره بر باد می ره!!!

    داداش یه برنامه هم برای من بذار اوضاعم خیلی خرابه ، دودمانم داره بر باد می ره!!!
  20. محمدیان

    بله خیلی اوضاعم خرابه :( دیگه از لول گذشته کامیونی مصرف می کنم ! دیگه نا امید شدن از ترک دادنم :(

    بله خیلی اوضاعم خرابه :( دیگه از لول گذشته کامیونی مصرف می کنم ! دیگه نا امید شدن از ترک دادنم :(
بالا