امیدوارم درست بشه ، وقتی دیدم تاپیک اونوری ها هم حذف شده از گیجی در اومدم!:redface:
به نظرم توی تالار اسلام بگذارید بهتره ارزش مقالات توی تالار گفتگوی آزاد کمه ولی تالار اسلام و قرآن یه احترام خاصی رو می طلبه . خواستید توی تبلیغش کمکتون می کنم.;)
چه فکر خوبی کردی ، حالا جایی رو سراغ داری این پولو بدن! آخه منم وقتی خوب فکر می کنم می بینم مجبورم برم ! :surprised: آخه دوست دارم دکترام رو توی آریزونا یا میشیگان یا جرجیا بخونم !!! :redface:
سلام چرا تاپیکمون رو قفل کردن؟ خیلی تعجب کردم!
جالبتر از همه اینکه خودشون منتقلش کردن، به خاطر اینکه تاپیک توی تاپیک اخبار اومده قفل کرده تاپیک رو !! نمی دونم واقعا گیج شدم !! هر چی این قضیه رو مرور می کنم هیچ ارتباطی پیدا نمی شه !:confused: