مرسی از مطلبت...متاسفانه الان مردم ما انقدر سطحی نگر و زود باور شدند که هرچیزی رو به بهانه های مختلف مثلا آرامش یافتن میشه با اسامی گول زننده ای مثل یو گا وانرژی در مانی بهشون غالب کرد....در صورتی که میدونیم بهترین تمرین و ورزش برای آرامش همون نماز ونیایش خودمونه....در ضمن برای کسب اطلاعات...