نتایح جستجو

  1. .:ارمیا:.

    با یه صلوات حاضری بزنید به هر نيتي(شفاي مريضان،سلامتي پدرومادرو...)

    اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّد
  2. .:ارمیا:.

    درد دلی با صاحب الزمان(حضرت مهدی عج)

    ای کاش این هزاران دست بالا رفته در آرزوی فرجت...تمثیل هزار نامه ی کوفی نوشته شده به حسین نباشد.....
  3. .:ارمیا:.

    حتما عزیزم موفق باشی:heart:

    حتما عزیزم موفق باشی:heart:
  4. .:ارمیا:.

    ندا هستم 18 ساله از تهران:smile:

    ندا هستم 18 ساله از تهران:smile:
  5. .:ارمیا:.

    سلااااااااااااااااام.ممنون:smile:i

    سلااااااااااااااااام.ممنون:smile:i
  6. .:ارمیا:.

    سلااااااااااااااااام.ممنون:smile:

    سلااااااااااااااااام.ممنون:smile:
  7. .:ارمیا:.

    [IMG]

    [IMG]
  8. .:ارمیا:.

    [IMG]

    [IMG]
  9. .:ارمیا:.

    سلییییییییییییییییییم:heart:

    سلییییییییییییییییییم:heart:
  10. .:ارمیا:.

    کاخ سعد آباد ،واقعا پاییزش دیدنیه،خدا قسمت کنه:smile:

    کاخ سعد آباد ،واقعا پاییزش دیدنیه،خدا قسمت کنه:smile:
  11. .:ارمیا:.

    گرفته شده توسط خودم تقدیم به شما دوست عزیز!!!:heart:

    گرفته شده توسط خودم تقدیم به شما دوست عزیز!!!:heart:
  12. .:ارمیا:.

    [IMG]

    [IMG]
  13. .:ارمیا:.

    خودتو با یه شعر وصف کن...!

    با عقل آب عشق به یک جو نمیرود /بیچاره من که ساخته از آب و آتشم
  14. .:ارمیا:.

    سلام عزیزم مرسی بابت عکست ،خیلی جالب بود:gol:

    سلام عزیزم مرسی بابت عکست ،خیلی جالب بود:gol:
  15. .:ارمیا:.

    تابلو جنگی ..... دلنوشته جنگی...

    تعجب نداره ک!!!!!!اگه سعی کنی درست بخونیش از تعجب در میای.یعنی اونا میدونن چرا مردن، ما نمیدونیم چرا زنده ایم!آنان به چرا مرگ خود آگاهانند!
  16. .:ارمیا:.

    قشنگ ترین صدا

    صدای اون آقاهه که صبا دعای عهد میخونه...از خواننده هام.....عباس مهر پویا صداش خیلی قشنگ و سوزداره.
  17. .:ارمیا:.

    حتما. ممنون از تذکرتون.

    حتما. ممنون از تذکرتون.
  18. .:ارمیا:.

    من که اشکم در اومد(ببینید و ...)

    مردمان این روزگار سخت از مرگ میترسندو بنابراین شنیدن این سخنان برایشان دشوار است ،اما حقیقت آن است ک زندگی انسان با مرگ در آمیخته است و بقایش با فنا.....(شهید آوینی)
  19. .:ارمیا:.

    اگه شما شهيد شده بودين چه وصیتی با مردم داشتين.!!!

    شهدا اونقدر مخلص بودند ک حتی توقع یه تشکر خشک و خالیو نداشته باشن. ولی من چون مثل اونا مخلص نیستم ،توقع داشتم مردم جوری باشن که بعدا نشه ازشون فیلمی ساخت مثل آژانس شیشه ای و از نوع بی معرفتی های آژانس شیشه ای ،نشه از مردم فیلمی ساخت ک توش حاج کاظمها و عباسها غریب باشن وبچه هاشون از ترس اینکه...
  20. .:ارمیا:.

    تابلو جنگی ..... دلنوشته جنگی...

    آنان به چرا مزگ خود آگاهانند....ما بی چرا زندگانیم....
بالا