من تو عمرم 2بار رفتم...می دونی یعنی چی؟؟؟!!!
یعنی ندا خانوم برو کشکتو بساب...یعنی خاک تو سرت تو لیاقت نداری....!!یعنی زر نزن بشر!! از خودم متنفرم...
یه چیز مسخره ای که هست اینه که:
دلم میخواد اشهد بگم!! دوباره مسلمون بشم...انگار آدمو غسل بدن و پاکش کنن و بگن تموم شد، از الان شروع کن...