سلام بر داداش علی بی معرفت چه خبر دیگه محلی به ما نمیدی حالا درسته مسئول شدی ما رو خو نباید فراموش کنی یه وقتی مثلا اولین خودمونی تو بودی بعدش من بودما
]چرا نمیگیره ایران از همه کشورهای دنیا سر تر هستش چرا باید توریستش اینقدر کم باشه چرا برج العرب بخوای بری توش شبی 50میلیون باید بدی هیچ کدوم از کشور امارات نیست همه توریستی هستند شده درامد دوبی این برج العرب همه اش به خاطر توریسته