6 ترمه شدم کاردانی 3 ترم اول که هیچی یعنی ترم اول 12 واحد پاس کردم دوم یک واحد ترم سوم اخراجم کردن با یه پارتی برگشتم دانشگاه و توی سه ترم که 2 تاش 24 واحد بود پاس کردم کارشناسیم که ترم اولو خراب کردم معدلم شد 15 این ترمم اگه خدا بخواد بالای 17 میشم
خوب بابا برای ادم حواس که نمیزارید بابا داشتم سرفصل دروس کنکور رو نگاه میکردم یهو اشتباه تو پروف خودم گذاشتم
شما هم موفق باشید ولی بازم ببخشید یادم نیومد