سلام چرا هویییییییییییی بدو بدو شروع میکنی خوب بابا من که گفته بودم خیلی خیلی کم میام اخه امتحاناتمه بدجور درگیرم این ترم باید معدلمو بیارم بالای 17 تا ترم بعد 24 واحد بردارم جبران ترم قبلمو بکنم دیگه هم حالا حالا ها نمیام فحشم نده افرین پسر گل دی
چرا اتفاقا حسابی کار دارم در حد المپیک بچه تو دیگه هیچی نگو از کار که داره حالم بد میشه از این کار بسکه هر روز توی ماشین خوابیدم 2 کیلو دوباره رفته روم