الهه جوون ما مجتمع مسکونی کار نکردیم
استاد ما ازمون برج مسکونی خواست که حداقل 1 الی 2 ساختمون باشه
که ماله من یه 25 طبقه تموم شد
برا همون زیاد تحقیقی نکردم
ولی اینجاهارو می تونی یه نیگا بندازی
http://www.architectt.blogfa.com/cat-7.aspx
http://www.cafedexign.com/showthread.php?t=8771...