You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
چند شب اصلا نتونسته بودم بخوابم دیگه دیشب دیدم چشام داری قیلی ویلی میره[IMG]
فوری رفتم بخوابیدم[IMG]
-
[IMG]آجی مرمری جوونم دلتنگ و غصه دار نباش ایشالا بازم تو تابستون دور هم جمع میشیم و میزنیم سر وکله هم
و با همکاری هم مردمو دق می دیم[IMG]
-
بابک من با اجازت می رم بخوابم شبت بخیر[IMG][IMG]
-
-
-
[IMG]سلام الی جوون چطوریایی
-
[IMG]بلو تو گلوت بمونه خفه بشی
بیام حلواتو قولت بدم
-
بيشين بينيم باا
[IMG]اینو کی گف؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا ماله کیه این عکسه؟
-
[IMG]باشههههههههههههههه الانه رای میدم
همش دعوام موکنی
[IMG][IMG][IMG]
-
[IMG]ایشالا قبول میشی آجی
خدافظت
-
[IMG]آجیتو چنا دعوا موکنی؟
-
[IMG]موخام میلی سرشو به باد بده
-
[IMG]قلبونت برم زهرا جوونم
ممنونم
آره تنبلی نکنم میشه