:cool:تایید می کنم
با عصبانیت کاری حل نمیشه
فک نکنم اونایی رو هم که تو تالارزنگ تفریح اسپم می کنن ضرری به تالار بخش آزاد داشته باشه
چوون اولا اونجا نه پست ها شمارش میشه و نه تشکر داره
من خیلی از بچه ها رو می شناسم که حتی بغیر از اونجا جایی دیگه به ندرت پست می دن
بقیه تاپیک های پر محتوا...