بی مشورت از آجیت کجا موخای بری؟
بی خدافظی از مامان سحر و بابا سیلور میری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:cry:
چند روز دیگه میان حتما:(صبر کن بیان
هر جا میری مراقب خودت باش و دیگه نزار تنه ماهیت بترکه 4 ساعت سکته بزنی
ولی شولوزومئسن یاوجنی گلسئن و باش ویر میئسن:D