بی خدا حافطی رفتی...
بی آنکه بدانی در نبودنت چه میشکم...
حالا من اینجا ثانیه ها را می شمارم که تو بازگردی..
بقیه میگن:"انکس که رفته دیگه رفته...برگشتنی تو کارش نیست..."
ولی من باور نمیکنم که تو دیگر نمی ایی....نمیدونم شاید بذاری پای حساب ساده بودن...اری من ساده دلم...همون ساده دلی که تو میگفتی...