نتایح جستجو

  1. سلام خوبی؟؟ ببخشید متوجه پیام نشدم...

    سلام خوبی؟؟ ببخشید متوجه پیام نشدم...
  2. ;) ............

    ;) ............
  3. گفتگوهای تنهایی

    هـر چـقـدر هـم کـه حـسرت بـخـورم اخـم کنـم آن روز هـا بر نـمیـگردنـد فـرامـوش هم نمیـشوند میـماننـد تا مرا آب کنـنـد آتـش بـزنـنـد
  4. گفتگوهای تنهایی

    اگــــــــــــــــــر درد داري تحمــــــــــل کــــــــن... روي هــــــــم کــــــه تلنبـــــــار شـــــــد ديگــــــــر نميفهمـــــــي کـــــــــدام درد از کجــــــــــاست.... کـــــــم کـــــــم خـــــــودش بــــــــي حــــــــــس مي شـــــــــود!!!
  5. مرگ پسر دانشجو برای نجات یک دختر

    اجرش با خدا.. روحش شاد..
  6. داستان کوتاه(بسیار جالب)

    عجب ملاییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!
  7. :redface: یه دوست داشتم..عاشق این شخصیت بود..تا شما رو تو تالار دیدم..یهو یاد اون افتادم..:cry...

    :redface: یه دوست داشتم..عاشق این شخصیت بود..تا شما رو تو تالار دیدم..یهو یاد اون افتادم..:cry: خب چون جذابه..
  8. چطور بچه ای بودی ؟

    همه تو فامیل میگن بچه آرومی بودم.......ولی زیرک...!!:redface::D
  9. نظرتون درباره این جمله که در مورده " مرگ " چیه؟

    در میان گونه گونه مرگ ها تلخ تر مرگی ست، مرگ برگ ها زان که در هنگامه ی اوج و هبوط تلخی مرگ ست با شرم سقوط وز دگر سو٬ خوش ترین مرگ جهان٬ -زانچه بینی٬ آشکارا و نهان- رو به بالا و ز پستی ها رها خوش ترین مرگی ست، مرگ شعله ها ... شعر از شفیعی کدکنی
  10. :cry:سلام آواتارتون خیلی باحاله....:cry:

    :cry:سلام آواتارتون خیلی باحاله....:cry:
  11. نمیتونم پیدات کنم .................... اونم میون اینهمه گل...........:redface: [IMG]

    نمیتونم پیدات کنم .................... اونم میون اینهمه گل...........:redface: [IMG]
  12. خواهش میکنمممممممم:redface:

    خواهش میکنمممممممم:redface:
  13. رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بای..

    رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بای..
  14. سلام ممنون بابت درخواستتون امیدوارم دوست خوبی باشم..

    سلام ممنون بابت درخواستتون امیدوارم دوست خوبی باشم..
  15. گفتگو با خدا(::: مناجات نامه :::)

    خــــدایـــا تمـــــــام خنــــده هــــــ ــاے تـــلخ امروزم را مے دهـــــــم یکـــــ ـــے از گریــ ــهـــ هــــــــاے شیــرین کودکــ ـــے ام را پــــس بــــــده ...
  16. اوکی.. شبتون خوش بای

    اوکی.. شبتون خوش بای
  17. تحویل نمی گیرین..:razz:

    تحویل نمی گیرین..:razz:
  18. مرسی دوستی..

    مرسی دوستی..
بالا