دنیس عزیزم اینجا جای سوال پرسیدن نیست گلم ولی من همینجا جوابتو میزارم ایشالله بعدا افسون جابجاش میکنه ...
اسمش کردیلین هست
بدجورم هم سرکا خورده و هم افتاب سوخته شده البته نگران نباش ایشالله زنده میمونه ولی احتمالا تا یه مدت طولانی رشدش متوقفه باید بهش صبر دی خودشو بازسازی کنه ...
تکثیر : قلمه...