دوست گلم همونطور که گفتی افت بهش حمله کرده پس گیاه الان شعیف باید صبر کنی تا باز سرحال بشه...
شما ازش مراقبت کن ایشالله امسال بعد از زمستان که نیز سرماییش برطرف شد بازم مثل اولش میشه
البته الان باید خیلی بهش برسی و خوب ازش نگهداری کنه و تغذیه مناسب بشه;)
به یه خاک سبک انتقالش بده;)
مرسی رضا :gol: