نتایح جستجو

  1. یکی از بچه ها

    همون دیگه هولی درکت میکنم خخخخخخخخ:biggrin:

    همون دیگه هولی درکت میکنم خخخخخخخخ:biggrin:
  2. یکی از بچه ها

    داری نشون میدی که دیگه بزرگ شدی:biggrin:

    داری نشون میدی که دیگه بزرگ شدی:biggrin:
  3. یکی از بچه ها

    {زاهدان} وش آتکه

    خواهش میکنم دوست من:smile: خوشحال میشم از استان ما دیدن کنید:) حتما هر کمکی از دستم بر بیاد کوتاهی نمیکنم;)
  4. یکی از بچه ها

    {زاهدان} وش آتکه

    ممنون از شما دوست گرامی برای حضور سبزتون:) حتما تا اونجا که در توان من باشه سعی میکنم استان خودمو اون جوری که واقعا شایسته هست به دوستان خوبم معرفی کنم:gol:
  5. یکی از بچه ها

    تشریف بیارین خوشحال میشیم مشاور:)

    تشریف بیارین خوشحال میشیم مشاور:)
  6. یکی از بچه ها

    خدانگهدارت دوست خوبم:)

    خدانگهدارت دوست خوبم:)
  7. یکی از بچه ها

    باووووووووو چه متشخص:redface: ممنون شما خوبین:smile:

    باووووووووو چه متشخص:redface: ممنون شما خوبین:smile:
  8. یکی از بچه ها

    دالی دالی زینگ زینگ دالی زنگو پیجتو سوزوندم د فرااااااااااااااااااار خخخخخخخخخخخخ:biggrin:

    دالی دالی زینگ زینگ دالی زنگو پیجتو سوزوندم د فرااااااااااااااااااار خخخخخخخخخخخخ:biggrin:
  9. یکی از بچه ها

    ممنون که قبول کردی:)

    ممنون که قبول کردی:)
  10. یکی از بچه ها

    {زاهدان} وش آتکه

    سلام دالی عزیز. خیلی لطف کردی که تشریف آوردی دوست من:)
  11. یکی از بچه ها

    {زاهدان} وش آتکه

    ممنون شوما لطف دارین دوست من خخخخخخ:D
  12. یکی از بچه ها

    {زاهدان} وش آتکه

    سلام دوست من نظر لطف شماست ممنون که تشریف آوردین:gol::gol::gol::gol: البته همه عکسا از زاهدان نیست مربوط به چند شهر استانمون میشه:)
  13. یکی از بچه ها

    [مسابقات هنری] – مسابقه نقاشی شماره 05 -جدایی و دوگانگی

    ممنون استارتر از دعوتت ولی من تو تمام عمرا یبار نقاشی کشیدم اونم ی کپی از روی آهو بود این بود تمام هنر من
  14. یکی از بچه ها

    خواهش میکنم در خدمتم:)

    خواهش میکنم در خدمتم:)
  15. یکی از بچه ها

    {زاهدان} وش آتکه

    سلام منصوری بالاخره از زیر آب اومدی بیرون:D
  16. یکی از بچه ها

    من مامانم دوس دارم درسته کم میاد ولی وقتی میاد همیشه پیش منه.همیشه حواسش به ماهی کوچولوش...

    من مامانم دوس دارم درسته کم میاد ولی وقتی میاد همیشه پیش منه.همیشه حواسش به ماهی کوچولوش هست:redface:
  17. یکی از بچه ها

    {زاهدان} وش آتکه

    چی هست ما باید نقاشی بکشیم یا به نقاشیهای کشیده شده رای بدیم:)
  18. یکی از بچه ها

    مامانی رفتش باز منو تنها گذاشت:cry:

    مامانی رفتش باز منو تنها گذاشت:cry:
  19. یکی از بچه ها

    {زاهدان} وش آتکه

    خیلی خوش اومدین منزل خودتونه:)
  20. یکی از بچه ها

    {زاهدان} وش آتکه

    نه باوووووووو پپسیا رو دست مونده بود گفتم ی دونه واست باز کنم خخخخخخخخخخخخخ:D
بالا