ممنون دوست من
حرفای شما کاملا درسته.ولی متاسفانه استان ما به دلایل زیادی مورد نامهربانی قرار گرفته و زیاد بهش توجه نمیشه.
من به عنوان یک زاهدانی هدفم از ایجاد این تاپیک این بودش که استان خودمو بیشتر و بهتر به دوستانم معرفی کنم تا شاید اون ذهنیت بدی که نسبت به استان ما دارن یخورده تغییر بدم.