نتایح جستجو

  1. یکی از بچه ها

    سلام عروسی کدومه.بابا اینا میخوان منو ب زور زن بدن من نمیخوااااااااااااااام:cry:

    سلام عروسی کدومه.بابا اینا میخوان منو ب زور زن بدن من نمیخوااااااااااااااام:cry:
  2. یکی از بچه ها

    آره حیف شد. تو رو خدا تو دیگه این حرفو نزن صفورا که دلم از دست همین دوستات خونه:D شبت دنج و...

    آره حیف شد. تو رو خدا تو دیگه این حرفو نزن صفورا که دلم از دست همین دوستات خونه:D شبت دنج و مهتابی دوست من:)
  3. یکی از بچه ها

    نخواستیم آقا.من میخوام تنها بمونم اینو باید چجوری بهتون حالی کنم هان:crying:

    نخواستیم آقا.من میخوام تنها بمونم اینو باید چجوری بهتون حالی کنم هان:crying:
  4. یکی از بچه ها

    آره موافقم اگه یخورده دیگه ادامه بدیم میترسم تا آخر شب تو واسم ی زن پیدا میکنی خخخخخخخخ:biggrin:

    آره موافقم اگه یخورده دیگه ادامه بدیم میترسم تا آخر شب تو واسم ی زن پیدا میکنی خخخخخخخخ:biggrin:
  5. یکی از بچه ها

    هیچی فعلا که میبینی این معماری تصمیم گرفته منو زن بده تا از تنهایی دربیام:(

    هیچی فعلا که میبینی این معماری تصمیم گرفته منو زن بده تا از تنهایی دربیام:(
  6. یکی از بچه ها

    منم لیسانسمو اونجا بودم.ما آخرین فارغ التحصیلای دانشگاه بین المللی چابهاریم:(

    منم لیسانسمو اونجا بودم.ما آخرین فارغ التحصیلای دانشگاه بین المللی چابهاریم:(
  7. یکی از بچه ها

    {زاهدان} وش آتکه

    ممنون دوست من:)
  8. یکی از بچه ها

    سلام فسقلی خوبی دوست من:)

    سلام فسقلی خوبی دوست من:)
  9. یکی از بچه ها

    دیگه دانشگاه بین المللی وجود نداره.آقای احمدی نژاد دستش درد نکنه حراجش کرد دولتی بود

    دیگه دانشگاه بین المللی وجود نداره.آقای احمدی نژاد دستش درد نکنه حراجش کرد دولتی بود
  10. یکی از بچه ها

    هیچ چیزی در پسش نیست ینی من که ندیدم

    هیچ چیزی در پسش نیست ینی من که ندیدم
  11. یکی از بچه ها

    ولی من میخوام قانونشو نقض کنم. اگه اینجوری بود ازدواجو فرض میکرد که انجام دادنش واجب میشد. نه یک...

    ولی من میخوام قانونشو نقض کنم. اگه اینجوری بود ازدواجو فرض میکرد که انجام دادنش واجب میشد. نه یک سنت که میتونی انجام بدی یا انجام ندی
  12. یکی از بچه ها

    سلام دوست من خوبی؟ میاد ولی اونقدام زیاد نیست.بیشتر شمال استان طوفان شن داره.ولی جنوبش به ندرت...

    سلام دوست من خوبی؟ میاد ولی اونقدام زیاد نیست.بیشتر شمال استان طوفان شن داره.ولی جنوبش به ندرت طوفان میشه
  13. یکی از بچه ها

    {زاهدان} وش آتکه

    ممنون دوست من:gol: خوشحال میشیم تشریف بیارین:)
  14. یکی از بچه ها

    نه چرا فک میکنی منو اذیت کردی.اصلا اینجوری نیست دختر. باوووووووو اگه شریک خوب بود خدام واسه خودش...

    نه چرا فک میکنی منو اذیت کردی.اصلا اینجوری نیست دختر. باوووووووو اگه شریک خوب بود خدام واسه خودش شریک میگرفت.خدام تنهایی رو به شریک گرفتن ترجیه داده
  15. یکی از بچه ها

    نفرین میکنی آبجی زن خوب کجا بود تو این دوره زمونه. ما با همین تنهایی خودمون بیشتر میسازیم تا با...

    نفرین میکنی آبجی زن خوب کجا بود تو این دوره زمونه. ما با همین تنهایی خودمون بیشتر میسازیم تا با زن جماعت
  16. یکی از بچه ها

    اصلا آهنگ سنگ صبور چاوشی زندگیه.همش قشنگه:)

    اصلا آهنگ سنگ صبور چاوشی زندگیه.همش قشنگه:)
  17. یکی از بچه ها

    داداش فردا زن میگیره میره با زنش.اونوخت تو میمونی تعنا از ما گفتن بود خخخخخخخخخخ:biggrin:

    داداش فردا زن میگیره میره با زنش.اونوخت تو میمونی تعنا از ما گفتن بود خخخخخخخخخخ:biggrin:
  18. یکی از بچه ها

    اگه هول نیستی هنو واست شوئر پیدا نکردم دوتا دوتا پیام میفرستی خخخخخخخخخخ:biggrin:

    اگه هول نیستی هنو واست شوئر پیدا نکردم دوتا دوتا پیام میفرستی خخخخخخخخخخ:biggrin:
  19. یکی از بچه ها

    {زاهدان} وش آتکه

    خواهش میکنم:smile: ممنون از شما که تشریف آوردین:gol::) ن پ فقط شهر شما برف میباره خخخخخخخخخ:biggrin:
  20. یکی از بچه ها

    {زاهدان} وش آتکه

    ممنون دوست من حرفای شما کاملا درسته.ولی متاسفانه استان ما به دلایل زیادی مورد نامهربانی قرار گرفته و زیاد بهش توجه نمیشه. من به عنوان یک زاهدانی هدفم از ایجاد این تاپیک این بودش که استان خودمو بیشتر و بهتر به دوستانم معرفی کنم تا شاید اون ذهنیت بدی که نسبت به استان ما دارن یخورده تغییر بدم.
بالا