You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
با اعصاب نداشته من بازی نکن:cool:
این کارای زشت چیه که تو میکنی:D
-
-
ینی میخوای درس بخونی ما مزاحمیم هان:razz::D
-
تو تا الان کجا بودی فسقلی که دیر جوابمو دادی بله:razz:
-
خیلی نامردین مگه من وسیله سرگرمیتونم .چرا با احساسات من بازی میکنین:cry::crying::crying2::w04:
-
چشام مگه چشه(چی گفتم خخخخخخخ):D
-
درست آدم زود جوشی هستم ولی بی جنبه نیستم خودا رو شکر:D
-
نخیر از اون شکلکا دوز ندارم:razz:
-
دور از جون سارا این چه حرفیه که میزنی:redface:
-
شبت بخیر و نیکی دوست من:)
-
نخیر لازم نکرده شوما شکلک بذاری والا:D
-
محدثه باز شروع کردیا.
قیافه تو واسه من اونجوری نکن فهمیدی:cool:
-
من کی ماله کشیدم:surprised:
-
تو که منو میشناسی فسقلی من حرفم یکیه.تغییرم نمیکنه:)
-
نه باوووووووووو من جنبه م بالاس دوست من:)
-
خودت شروع کردی بعد ماله میکشی خیلی نامردین:cry:
-
پیج منو ترکوندی تو.اصن اینطوری نمیشه اون شماره دوستتو بده میخوام باهاش در مورد تو صوبت کنم خخخخخخخخخ:D
-
سحرناز تو دیگه با طناب پوسیده اینا تو چاه نرو خواهش میکنم:cry:
-
ای خدا سارا مثه اینکه امشب منو زن ندی بیخیال نمیشی:cry:
-
محدثه تو رو خدا تو ی چیزی به اینا بگو
چه ظلمی من دارم به خودم رحم میکنم که زن نمیگیرم:D