You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ای بابا ی مادر کم داشتیم که خدا رو شکر پیدا شد:razz::D
-
آره دیگه چرته.طرف دست رو دست میزاره هیچ حرکتی برای حل مشکلش نمیکنه میگه دنیا دو روزه بیخیال
-
خسته نباشی دختر.به به بالاخره یکی تو باشگاه پیدا شد که درس بخونه:smile:
من خوبم تو خوبی دختر؟:)
راستی علیک سلام خخخخخخخ:D
-
-
-
بحثو مذهبی و عرفانی نکن که من باهاش بیگانه م
-
بنظرم چرت ترین جمله ای که آدم برای فرار از مشکلات و گرفتاریاش میتونه بگه همینه
-
بیخیال من نمیتونم منظورمو خوب بیان کنم تا تو متوجه بشی
-
ولی آدم جلوی بقیه لبخند میزنه به خودش که نمیتونه دروغ بگه
-
خوش بحالت که اینقد سطحی از کنار مسائل میگذری
-
اگه سفت نباشی که قافیه رو به روزگار باختی
-
اونکه بله.ولی مشکل اینجاس که تغییر کردن من ی چیزی نزدیکه محاله
-
دیگه نمیگم قول میدم:redface:
من به آسونی تغییر پیدا نمیکنم:(
-
من تغییر پذیر نیستم:(
عصبانی نشو اصن بهت نمیاد:redface:
-
گفتم دیگه کاریشم نمیشه کرد:redface:
-
اخلاق گنده دیگه.چیکار کنم:(
-
-
-
حالا نمیخواد مظلوم نمایی کنی.من که میدونم چه عزرائیلی هستی تو