توی ایران تفریحات فان ومفرح اونقدر جذابیت نداره برای جوونها یا گرون هستن مثل بادی جامپینک وبولینگ و.... یا این که جذابیت نداره براشون
احساس میکنن با کشیدن یه قلیون که بهشون یه آزادی نسبی توی جامعه داده شده میتونن تفریح خوبی داشته باشن ..هر چه قدر هم این حیطه رو تنگ میکنن که قلیون ممنوع شد...