نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    آری آری منم میخواسم همینو بگم .. شبت بخیر کچل ..[IMG]

    آری آری منم میخواسم همینو بگم .. شبت بخیر کچل ..[IMG]
  2. GAME_OVER

    راس میگیاا .. [IMG]هاا یه بسته چسب زخم هم میبریم ..

    راس میگیاا .. [IMG]هاا یه بسته چسب زخم هم میبریم ..
  3. GAME_OVER

    خوش میگذره ..[IMG]

    خوش میگذره ..[IMG]
  4. GAME_OVER

    آخر سرم میتونیم ببندیمش رو ریل که قطار از روش رد شه یکم بخندیم[IMG]

    آخر سرم میتونیم ببندیمش رو ریل که قطار از روش رد شه یکم بخندیم[IMG]
  5. GAME_OVER

    منم با خودم چای و بیسکویت میارم که در حین نگاه کردن به اون منظره عصرونه هم بخورم ...[IMG]

    منم با خودم چای و بیسکویت میارم که در حین نگاه کردن به اون منظره عصرونه هم بخورم ...[IMG]
  6. GAME_OVER

    یادت باشه باید قبلش تارهای صوتیشو با سیم چین قطع کنیم تا در حین اره کردن دستاش زیاد سر و صدا...

    یادت باشه باید قبلش تارهای صوتیشو با سیم چین قطع کنیم تا در حین اره کردن دستاش زیاد سر و صدا نکنه ..[IMG]
  7. GAME_OVER

    خو ناخوناشم دونه دونه با انبر دست دربیاریم که حسن ختام باشه بقول یوسفی .[IMG].

    خو ناخوناشم دونه دونه با انبر دست دربیاریم که حسن ختام باشه بقول یوسفی .[IMG].
  8. GAME_OVER

    آره با زنجیر ببندیم ..اینجوری تکون نمیخوره راحت میشه کارمون ..[IMG] من میخوام استخوناشم خورد شه...

    آره با زنجیر ببندیم ..اینجوری تکون نمیخوره راحت میشه کارمون ..[IMG] من میخوام استخوناشم خورد شه ..[IMG]
  9. GAME_OVER

    فکر خیلی خوبیه ...[IMG] با اره برقی موافقی؟[IMG]

    فکر خیلی خوبیه ...[IMG] با اره برقی موافقی؟[IMG]
  10. GAME_OVER

    ولی یکم لطیف نیست بنظرت؟ بهتر نیست یکم خشانتشو بیشتر کنیم ؟[IMG]

    ولی یکم لطیف نیست بنظرت؟ بهتر نیست یکم خشانتشو بیشتر کنیم ؟[IMG]
  11. GAME_OVER

    :razz: خو باشه از کله ش میگذرم همون چشاشو درمیارم میزارم کف دستش ..[IMG]

    :razz: خو باشه از کله ش میگذرم همون چشاشو درمیارم میزارم کف دستش ..[IMG]
  12. GAME_OVER

    منظورم خودم بودم دیدم همه هستن منم بیام همین :d پس خودت بیکاری نه ماا ..:razz:

    منظورم خودم بودم دیدم همه هستن منم بیام همین :d پس خودت بیکاری نه ماا ..:razz:
  13. GAME_OVER

    خو باشه ولی باید یه کم بزنمش که دلم خنک شه فقط یکم ...[IMG][IMG] فوقش اینکه کله شو بکنم ..چشاشو...

    خو باشه ولی باید یه کم بزنمش که دلم خنک شه فقط یکم ...[IMG][IMG] فوقش اینکه کله شو بکنم ..چشاشو دربیارم بزارم کف دستش.. این کاسه چشمش خالی بشه ..[IMG] فقط همین ..
  14. GAME_OVER

    نهههههه دستمو ول کن ......[IMG] اگه جرات داری وایسااااا ..:D

    نهههههه دستمو ول کن ......[IMG] اگه جرات داری وایسااااا ..:D
  15. GAME_OVER

    میگه هر کی از راه میرسه میاد تو پروف تو و اینجا خیابونه و ...:razz: فکر کنم خودش اشتباهی...

    میگه هر کی از راه میرسه میاد تو پروف تو و اینجا خیابونه و ...:razz: فکر کنم خودش اشتباهی اومده... نه بزار بشم ...:D
  16. GAME_OVER

    این آقای سامرانی چی میگه؟:razz: اینجا خیابون نیست و مام علاف نیستیم گویا شما اشتباه اومدی ...

    این آقای سامرانی چی میگه؟:razz: اینجا خیابون نیست و مام علاف نیستیم گویا شما اشتباه اومدی .. واقعا که ..:razz:
  17. GAME_OVER

    همه ی چی؟کدوم همهههههههه ...همه منن پس من کیم؟؟؟؟گم شدممم

    همه ی چی؟کدوم همهههههههه ...همه منن پس من کیم؟؟؟؟گم شدممم
  18. GAME_OVER

    [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]

    [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
  19. GAME_OVER

    [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]

    [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
  20. GAME_OVER

    [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG] خلاقیتو حال میکنی؟ دماغ من خیلیم خوشکله ..:D

    [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG] خلاقیتو حال میکنی؟ دماغ من خیلیم خوشکله ..:D
بالا