نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    چه مزخرفاتی به بچه های امروز یاد میدناا ..مهد هم مهدای زمان ما ...:D

    چه مزخرفاتی به بچه های امروز یاد میدناا ..مهد هم مهدای زمان ما ...:D
  2. GAME_OVER

    [IMG]

    [IMG]
  3. GAME_OVER

    هیچی یادم نبود در حد مغز توباید حرف بزنم ..:D خب کوچولو تو مهد چیا یاد گرفتی؟:D

    هیچی یادم نبود در حد مغز توباید حرف بزنم ..:D خب کوچولو تو مهد چیا یاد گرفتی؟:D
  4. GAME_OVER

    درست وایسا منم درست میبینی ..

    درست وایسا منم درست میبینی ..
  5. GAME_OVER

    من کاملا درستم شاید خودت برعکس نشستی ..

    من کاملا درستم شاید خودت برعکس نشستی ..
  6. GAME_OVER

    نه واسه شرط بندی ..:D

    نه واسه شرط بندی ..:D
  7. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    قدوسی: بعید می دانم گودیانسن و هلپ را بخواهیم/ رویانیان به اپیا, احترام گذاشت مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: گودیانسن و هلپ به ما پیشنهاد شده‌اند اما هنوز به آنها پاسخی نداده‌ایم. حسین قدوسی اظهار داشت: گودیانسن و هلپ دو بازیکن خوب کارنامه دار خارجی به ما پیشنهاد شده‌اند ولی ما تا به...
  8. GAME_OVER

    آها نه اونو گذاشتم برا روز مبادا .

    آها نه اونو گذاشتم برا روز مبادا .
  9. GAME_OVER

    فکر کنم چشای خودت برعکس میبینه ..[IMG]

    فکر کنم چشای خودت برعکس میبینه ..[IMG]
  10. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    دیوید کارنی
  11. GAME_OVER

    [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]

    [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
  12. GAME_OVER

    [IMG]

    [IMG]
  13. GAME_OVER

    پول کارگریم یعنی پول کارگری تو؟[IMG]

    پول کارگریم یعنی پول کارگری تو؟[IMG]
  14. GAME_OVER

    خب خدا رو شکر

    خب خدا رو شکر
  15. GAME_OVER

    خو باید بره بگیره..اصن میدونی من چند هزار ادلار پول این اسمایلا رو دادم...:D

    خو باید بره بگیره..اصن میدونی من چند هزار ادلار پول این اسمایلا رو دادم...:D
  16. GAME_OVER

    سلام .. مرسی شما خوبی؟

    سلام .. مرسی شما خوبی؟
  17. GAME_OVER

    خو به دلار بگیرش:D

    خو به دلار بگیرش:D
  18. GAME_OVER

    سلام همپرسپولیسی... مرسی بابت درخواست دوستی

    سلام همپرسپولیسی... مرسی بابت درخواست دوستی
  19. GAME_OVER

    صاب پروف جیبش پر از خالیه...خودشم قسطی اینجاست ..[IMG]

    صاب پروف جیبش پر از خالیه...خودشم قسطی اینجاست ..[IMG]
  20. GAME_OVER

    فعلا پولو بگیر بعد درباره اینکه منو تو چقد داریم و نداریم مذاکره میکنیم ...[IMG]

    فعلا پولو بگیر بعد درباره اینکه منو تو چقد داریم و نداریم مذاکره میکنیم ...[IMG]
بالا