ترابیان که دیگه سنگ پا رو از رو برده ..عالم و آدم اومدن از گندکاریاش گفتن و همه میدونن چه کارایی میکنه عین بختک افتاده رو فوتسال ..
صانعی هم همون موقع که ایران با خفت و خواری از تایلند باخت باید برکنار میشد ...
یه فوتسالو قدرت اول آسیا بودیم که آقایون بطور کامل گند زدن توش...