نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    خو بگو چرا ؟ نه دیگه نمیشه باید حتما ج بدی ..حرف مرد یکیه..:D

    خو بگو چرا ؟ نه دیگه نمیشه باید حتما ج بدی ..حرف مرد یکیه..:D
  2. GAME_OVER

    خو چرا داغونی ؟ ..نخیر همیشه باید ج بدی ..:D

    خو چرا داغونی ؟ ..نخیر همیشه باید ج بدی ..:D
  3. GAME_OVER

    خو تو که همه رو جواب میدی ... اصن خیجالت نمیکشی کسی پیام بده جواب ندی؟ها ها ها ؟؟؟ [IMG]

    خو تو که همه رو جواب میدی ... اصن خیجالت نمیکشی کسی پیام بده جواب ندی؟ها ها ها ؟؟؟ [IMG]
  4. GAME_OVER

    چرا ناراحت بشه اصن چه ربطی داره ..؟ کله کلاگیسی ...:razz:

    چرا ناراحت بشه اصن چه ربطی داره ..؟ کله کلاگیسی ...:razz:
  5. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    چقد زود با فسخ قرارداد زاید موافقت کردن ...:razz: ایرادش این بود که که فقط به فکر تیم بود به فکر موفقیت تیم بود ..بی حاشیه بود ...ایرادش این بود که میلیاردی نبود ... واقعا بازیکن بود زاید خیلی باغیرت بود .. دنیزلی میدونست چجوری از 3تا مهاجممون بازی بگیره که هر 3تاشون آقای گل بشن .. خوزه هم هم...
  6. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    تکذيب شايعه عدم توافق با آپيا کانون هواداران پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس خبر به توافق نرسيدن آپيا با اين تيم را رد کرد. سعيد شيريني درباره شايعه‌هايي که مبني بر به توافق نرسيدن اين باشگاه با استفان آپيا وجود دارد، گفت: تا اين لحظه نه اين بازيکن تاييد شده است و نه رد شده. طبق برنامه...
  7. GAME_OVER

    خو همینجوری ..بیخیالش .. نمیشه کوک نباشی و ویز باشی ؟:razz:

    خو همینجوری ..بیخیالش .. نمیشه کوک نباشی و ویز باشی ؟:razz:
  8. GAME_OVER

    خو چرا؟من واقعا دپسرده م امشب ..:w05: اینقد بدم میاد اینویز میای ..:razz:

    خو چرا؟من واقعا دپسرده م امشب ..:w05: اینقد بدم میاد اینویز میای ..:razz:
  9. GAME_OVER

    خو مگه شک داری؟

    خو مگه شک داری؟
  10. GAME_OVER

    گفتی جز اصولات زندگیمه گفتم خو باشه .. نه باو امروز هی کار پیش میاد هی مجبور میشم برم .. نتمم...

    گفتی جز اصولات زندگیمه گفتم خو باشه .. نه باو امروز هی کار پیش میاد هی مجبور میشم برم .. نتمم بعضی وقتا سکته میزنه ..
  11. GAME_OVER

    دیوونه سنج ندارم وگرنه درجه دیوونگی خودتم حساب میکردم ..

    دیوونه سنج ندارم وگرنه درجه دیوونگی خودتم حساب میکردم ..
  12. GAME_OVER

    خوش به حالت که مشقت نداری ..:دی نه باو همه سختیا برا منه ...:w05:

    خوش به حالت که مشقت نداری ..:دی نه باو همه سختیا برا منه ...:w05:
  13. GAME_OVER

    خو باشه ..:D

    خو باشه ..:D
  14. GAME_OVER

    خو دیگه ..:w05: سختیای زندگی...:D

    خو دیگه ..:w05: سختیای زندگی...:D
  15. GAME_OVER

    به privacy اعتقاد داری؟:دی

    به privacy اعتقاد داری؟:دی
  16. GAME_OVER

    این یه رازه .[IMG]

    این یه رازه .[IMG]
  17. GAME_OVER

    خراب:w05:

    خراب:w05:
  18. GAME_OVER

    خواهش میکنم میدونستم اشتباه شده ..:smile:

    خواهش میکنم میدونستم اشتباه شده ..:smile:
  19. GAME_OVER

    خو وقتی میخوای برا یه مهمان نواز پیغام بزاری تو پروفش اول هوشیاریتو روشن کن بهش درخواست دوستی...

    خو وقتی میخوای برا یه مهمان نواز پیغام بزاری تو پروفش اول هوشیاریتو روشن کن بهش درخواست دوستی بده تا بتونه جوابتو بده ..:دی من سمیه هستم .. خب من دیگه برم بخوابم .. شبتون بخیر ...[IMG]
  20. GAME_OVER

    آها آخه علامت سوال نداشت ..منم جواب دادم دیگه .. هیچکدوم از اون 2تا من نیستم ...:دی

    آها آخه علامت سوال نداشت ..منم جواب دادم دیگه .. هیچکدوم از اون 2تا من نیستم ...:دی
بالا