چقد زود با فسخ قرارداد زاید موافقت کردن ...:razz:
ایرادش این بود که که فقط به فکر تیم بود به فکر موفقیت تیم بود ..بی حاشیه بود ...ایرادش این بود که میلیاردی نبود ...
واقعا بازیکن بود زاید خیلی باغیرت بود .. دنیزلی میدونست چجوری از 3تا مهاجممون بازی بگیره که هر 3تاشون آقای گل بشن .. خوزه هم هم...