سلام احسان جان [IMG]
خوبي عزيز ...مگه ميشه فراموشتون كنم....
اونم با اون انتخابهاي نابي كه از آهنگهاي سنتي داشتيد.
اگه يادتون باشه در پي مشكل ورودتون به باشگاه ...ارتباطمون كم شد. وگرنه يادتون هميشه بوده و هست
فكرميكنم تابستان بود كه يك پيام از طرف اميرحسين داشتم...
متاسفانه حضورش خيلي كم شده...