سلام عزيزم..
بله روغن...البته نه هر روغني ...روغن ولك كه نوعي روغن امولوسيون شونده هست...و از گروه شيميايي هيدروكربن آليفاتيك...كه بايد بصورت رقيق شده مصرف بشه و عمدتآ يا تنها رقيق ميشه يا همراه حشره كشها...كه من از ديازينون و آب براي رقيق كردنش استفاده كردم.
كه بصورت زمستانه و تابستانه...