توذهن چ فایده داره اخه.
بعدموت که ذهنتون فعال نیست!هعی!
هه..حدس میزدم.....
حالا خطاب به من هم چیز ی بود؟ کارعقب مونده ای چییززی...
پ ن:خوبه ها..یه هرچندوقتی بمیریم...!نه/؟
:biggrin:
گفتم دیگه...همونا(:
البته اگه بمیرید روی سنگ قبرمینویسن "فدایی ِ راه مهندسان"
خب مجبورتون که نکردن با این حال بیاین فروم
برین استراحت کنیدخب......