نتایح جستجو

  1. s_aa

    خودتون گفتین خو! من بی تقصیرم(:

    خودتون گفتین خو! من بی تقصیرم(:
  2. s_aa

    واوو پس شمام پایه فیلم راستی ازوصیت نامه چ خبر؟(:

    واوو پس شمام پایه فیلم راستی ازوصیت نامه چ خبر؟(:
  3. s_aa

    inception روهم باید دیده باشین//؟

    inception روهم باید دیده باشین//؟
  4. s_aa

    من خیلی دوستش دارم پرِ حرفه و ازهمه بانمک تراون سیاه پوست ه ست...بی نظیره..

    من خیلی دوستش دارم پرِ حرفه و ازهمه بانمک تراون سیاه پوست ه ست...بی نظیره..
  5. s_aa

    واووووووو پس ددیدینش حدس میزدم شیفته ش باشین:) شمام عشق موسیقی(:

    واووووووو پس ددیدینش حدس میزدم شیفته ش باشین:) شمام عشق موسیقی(:
  6. s_aa

    محصول فرانسه ست 2011 سینمایی اماهم سایتهای مربوطه شیلترن(...

    محصول فرانسه ست 2011 سینمایی اماهم سایتهای مربوطه شیلترن(: http://www.parsmdc16.in/intouchables-2011-720p/
  7. s_aa

    http://www.small-industry.com/download-sf109edf220.html

    http://www.small-industry.com/download-sf109edf220.html
  8. s_aa

    The Intouchables (2011) BluRay 720p بااحتمال نود درصد ازش خوشتون بیاد..(:

    The Intouchables (2011) BluRay 720p بااحتمال نود درصد ازش خوشتون بیاد..(:
  9. s_aa

    دقیقا....... شما فیلم intochibele رو دیدین؟(معنی اش میشه غیرقابل لمس فکرکنم!)

    دقیقا....... شما فیلم intochibele رو دیدین؟(معنی اش میشه غیرقابل لمس فکرکنم!)
  10. s_aa

    خب این مثال شما برای حالتی هست که محتوااثرش بیشترازعاطفه اش بود من منظورم فیلمهای عاشقانه ست که...

    خب این مثال شما برای حالتی هست که محتوااثرش بیشترازعاطفه اش بود من منظورم فیلمهای عاشقانه ست که صرف احساسی ان!
  11. s_aa

    هه خب دوستشون ندارمی(: فیلم پرمحتوا خوبه..و چون اکثرفیلمهای احساسی بی محتوان!

    هه خب دوستشون ندارمی(: فیلم پرمحتوا خوبه..و چون اکثرفیلمهای احساسی بی محتوان!
  12. s_aa

    دقیقا فکرِ من هم همین هست ولی شخصیت دختره فیلم خیلی بانمکه و خنده دار کلاشخصیت دلنشینی داره.من...

    دقیقا فکرِ من هم همین هست ولی شخصیت دختره فیلم خیلی بانمکه و خنده دار کلاشخصیت دلنشینی داره.من که خیلی خندیدم.یه جورایی طنزو عاشقانه ست اما مای ساسی گیرل....عاشقانه ای هست که یه کم زیرکانه چیده شده(متن داستان) پ ن:کاملا اتفاقی ایناعاشقانه دراومدن...زیاد اهل ِ دیدن فیلمهای احساسی نیستم ولی خب(:
  13. s_aa

    http://wiki.d-addicts.com/My_Girl_%28SBS%29

    http://wiki.d-addicts.com/My_Girl_%28SBS%29
  14. s_aa

    یه فیلم کره ای هستش من چیزی پیدانکردم ازش درنت یه سرچ بزنین البته یک فیلم دیگه هم هست البت...

    یه فیلم کره ای هستش من چیزی پیدانکردم ازش درنت یه سرچ بزنین البته یک فیلم دیگه هم هست البت امریکایی my sasy girl یک عاشقانه ی زیباست اولی که بهتون گفتم کره ای هست و خیلی بانمکه
  15. s_aa

    http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=73581

    http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=73581
  16. s_aa

    :biggrin:چ ذوقی زدینن

    :biggrin:چ ذوقی زدینن
  17. s_aa

    فیلم my girl رودیدین؟

    فیلم my girl رودیدین؟
  18. s_aa

    [IMG]

    [IMG]
  19. s_aa

    [IMG]

    [IMG]
  20. s_aa

    [IMG]

    [IMG]
بالا