گفتیم دوست داریم؛ عاشقتیم؛ اما خودت بهتر میدونی که کجای کاریم
میگیم شیعه(پیرو) ... نه بهتره بگیم همون محب(دوستدار) او؛ اما چه کاری انجام دادیم برای خوشحالی او
[IMG]
ببار بــــ ران ــــا
تو نیز باید بباری
گاهی آنقدر سوز زیاد میشود
که اشک هم باید گریه اش بگیرد
بــــ ران ـــــا هم باید بسوزد
و امشب تو سوز غریبانه ات را تندتر ببار
تو به گریستن مستحق تری بــــ ران ــــــا
باید بارید و سکوت کرد
دومین دوست باشگاهیم اینجا یه فروردینی بود..هیچ وقت ازخاطرم نمیره.
هه.مرسی گلم
راستی اینجا خیلی سوزداره هوااا
تو چ کردی پایان نامه رو؟کارکردی روش؟نیازهست که ببری پیش استاد>؟
واووووووووووووو اکثردوستام فروردینی هستن
چقدرعالی
ادمهای بااعتماد به نفس و ازخودمطمئن و تاحدی مغرور.فوق العاده با معرفت و اهل دوستی
وای الهامی................چقدرخوب